Eatermania Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Je ziet toch wel eens van die plaatjes... Dat CJ in een achterbak zit te Graaien.... Of dat ie er wat in legt Maarr,, Hoe kan nou eigenlijk die achterbak open :huh: Ik heb gta op ps2 Kan iemand mij dat vertellen??? Bewerkt: 29 juni 2005 door Eatermania Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Je achterbak kan je niet openen met een toets. Als je hem echt open wil zul je hem open moeten slaan. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eatermania Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Oké bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 wat wil je er in leggen? een bmx? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Neej me Mountain Bike Als k op reis ga pak ik altijd zo'n vrachtwagen met zo'n ding derachter waar nix op staat :lol: Daar set ik dan altijd me Mountain Bike en soms ook een BMX op Want als k bijvoorbeld naar Mount Chilliad ga dan wel ik altijd wel een fiets bij me hebben om daarmee van de berg aftespringen en dan parachute gebruiken :lol: Is leuk h00r moet je ook is proberen :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 lUkt dat ?? vet. dat zouden ze in de volgende GTA ook moeten doen dat j er wat in kan doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eatermania Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Oké,, Weet je wat je ook kan doen Op Mount chilliad,, Moet je met die Fiets missie dat je van de berg afmoet en wie het 1ste beneje is heeft gewonnen Moet je boven op de berg van zo'n monument/schans afspringen en dan van fiets springen en parachute uitklappen,, en dan word je automatisch naar boven gezet. als je dan boven bent zie je dat je een parachute op hebt als je aan het fietse bent,, Ziet dr vaag uit maja,, Dat kan ok met een jetpack stap op/in een fiets/auto zet de jetpack code aan,, en dan heb je een jetpack aan in de auto of op de fiets Bewerkt: 29 juni 2005 door Eatermania Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Er is hier veel te veel off-topic. Het antwoord is gegeven dus laat dit topic maar wat rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.