Tim Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 Beste mensen, Ik zit met een groot probleem. Mijn email verstuurd ongewild allemaal SPAM berichten naar mijn contactpersonen, deze raken er erg geiriteerd van. Ik heb mijn computer gescanned, maar het heeft niets uitgemaakt. kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan voorkomen, zonder dat ik mijn hotmail moet afzeggen. mvg Tim Reageren
wesley123 Geplaatst: 5 december 2010 Rapport Geplaatst: 5 december 2010 verander als eerste je wachtwoord eens van je hotmail account. Reageren
Davedavy Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Hmm , je bent niet de enige, ik vraag me ook af hoe... Reageren
Sublime Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 (bewerkt) Als je ooit je hotmail gegevens (email en/of je wachtwoord van je email) op een website die niet msn.com of hotmail.com heet hebt ingevoerd ben je slachtoffer van phishing. Dan gebruiken ze jou email om dus spam te versturen. Dan zal ik je aanraden je wachtwoord dus te veranderen en ook je geheime vraag (als deze gezet is). Bewerkt: 7 december 2010 door Maikle Reageren
Tim Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2010 (bewerkt) Als je ooit je hotmail gegevens (email en/of je wachtwoord van je email) op een website die niet msn.com of hotmail.com heet hebt ingevoerd ben je slachtoffer van phishing. Dan gebruiken ze jou email om dus spam te versturen. Dan zal ik je aanraden je wachtwoord dus te veranderen en ook je geheime vraag (als deze gezet is). Hey gelukkig ondervind ik nu geen problemen meer. Heb gescanned op Malware, en deze had een hit gevonden. Vervolgens had ik deze verwijdert, en op het moment is de spam ook verdwenen Bewerkt: 10 december 2010 door Tim Reageren
Nyltje Geplaatst: 8 maart 2011 Rapport Geplaatst: 8 maart 2011 Ik had ook is een x dat ik elke dag naar ongeveer 80 mense 3x per dag spam verstuurde! Het werd zo erg dat mn Hotmail acc geblokt was door Hotmail. Ze zage dat ik spam verstuurde. Ik was 8 toen ik Hotmail aanmaakte (ben nu 13) en dus dat antwoord op die geheime vraag niet meer wist. Dus kon niet meer op mn Hotmail! Dus dit voor die mense waarvan hun Hotmail gehackt is en hun geheime vraag niet meer wete: Neem contact op met Hotmail. Je moet een lijst invulle waardoor je weer ge-unbant kunt worde. Je kan ook extra info geve zoals waarneer je Hotmail aangemaakt heb en met welke mails je het meest bezig was. Zo kunne de mense van Hotmail je weer un-banne. Als je dan ge-unbant bent, VERANDER DAN METEEN JE WW!!! Anders zal het nog een x gebeure! Groete Nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.