PrioX Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Hallo Ik loop al best lang met deze vraag rond maar ik weet er maar geen antwoord op.. Je moet op een moment goud gaan zoeken door het land.. ik heb nu al het goud verzameld maar ik weet nu niet wat ik er mee moet doen. Er staat bijvoorbeeld wel onder dat ik het moet bezorgen bij Doctor BlaBlaBla. Maar waar? Wie weet een antwoord op mijn vraag? Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Moet je verkopen. Elk soort 'winkeltje' koopt het van je over. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Moet je verkopen. Elk soort 'winkeltje' koopt het van je over. Maar maakt het niet uit bij welk winkeltje? Want als je bij de goudstaaf kijkt zie je eronder staan dat je hem bij een bepaald persoon moet bezorgen. Ik wist niet dat het zo simpel was Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Gewoon een winkeltje. Maakt niet uit welke. Reageren
PrioX Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Oké bedankt voor de snelle hulp! Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Hoop dat je eruit geraakt Reageren
PrioX Geplaatst: 6 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Hoop dat je eruit geraakt Ik denk het wel.. zo moeilijk is het niet om naar een winkel te gaan en wat goud verkopen. Als ik had geweten dat het zo simpel zou zijn had ik het niet gevraagd Reageren
TekaLoca Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Heb je het al verkocht? Reageren
zwierd Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 er staat dat hij is uitgereikt. dus hij is niet van iemand Reageren
PrioX Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Heb je het al verkocht? Nee, ik heb helaas nog geen tijd gehad. Maar ik denk dat ik morgen miljonair ben Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Je gaat ook geen miljoenen krijgen he. Als je er een paar duizend dollartjes van hebt is het voldoende voor dat spel Reageren
PrioX Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Je gaat ook geen miljoenen krijgen he. Als je er een paar duizend dollartjes van hebt is het voldoende voor dat spel Het was niet letterlijk Reageren
TekaLoca Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 (bewerkt) Ik nam je even serieus Sorry, Kai! Bewerkt: 8 december 2010 door TekaLoca Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Graag weer ontopic, anders gaat het topic op slot als de vraag al beantwoord is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.