Jump to content

verschil/beter

Recommended Posts

Geplaatst:

** Ik weet niet of hier al een topic van is! **

Maar kan iemand zeggen , wat vinden jullie beter:

xbox 360 of PS3 , en wat kan de ene meer dan de ander?

Ik wil namelijk een van deze twee aanschaffen :D

Geplaatst:

Console war breekt uit! WHHHHHAAAAAAAAAAAA

Stel je niet zo aan, dit is geen fora zoals gametrailers.com etcetera.

Ontopic: ik raad je aan om zelf even te kijken wat voor games jij leuk vind, en of er misschien exclusives bij zitten die je graag zou willen spelen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik wil niet de fanboy gaan uithangen, dus zal maar gewoon 'normaal' reageren. :)

Het is natuurlijk aan jezelf wat voor functionaliteiten je wilt hebben; de ene console kan dit hebben en de andere weer dat... Ik raad je aan al die functies te vergelijken via sites. Zoals hierboven al wordt aangegeven, is het ook handig om te weten welke games je zelf leuk vind en of die voor die console(s) beschikbaar zijn.

Qua prijsverschil zou ik de Xbox 360 in elk geval nemen, aangezien die goedkoper is dat de PlayStation 3. De PlayStation 3 heeft naar mijn weten weer meer functies dan de Xbox 360. Zo heb je Blu-Ray, maar ik neem aan dat dat je niet zozeer uitmaakt? Kijk, dat zijn dus dingen die je zelf even moet uitzoeken en je mening er op baseren... Misschien vind je de ene console exclusiever, terwijl je wel graag een goedkopere wilt.

Ik zou dus zeggen, zoek de verschillen op tussen de 2 consoles en kijk desnoods welke games je aanspreken, en op welke console(s) die zijn. :tu:

Cheers.: Dat iemand om andermans mening vraagt qua consoles, hoeft er nog geen console war uit te breken... Kijk maar naar wat ik als tip geef. :)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

Met playstation 3 kun je blu-ray en zo kijken , nja daar heb ik alvast niets aan , en **volgensmij** zijn voor xbox ook meer games te krijgen die meer naar mijn smaak zijn: GT5 , CoD - Bo , GTA ( uiteraard ) etc

@ Cheers, je bent de eerste poster, en er breekt een war uit :S?

Bewerkt: door davedavy

Heb je weinig geld?

Koop dan Xbox 360

Wil je waar voor je geld?

koop dan Ps3

Wil je iets dat snel kapot kan gaan?

Koop dan Xbox 360

Wil je goed beeld qualiteit (ofzo iets)?

Koop dan Ps3

Wil je extra gaan betalen voor online games?

Koop dan Xbox 360

Dus wat koop je dan...

Ps3 Natuurlijk :D

Bewerkt: door MATHIJS
Geplaatst:

Met playstation 3 kun je blu-ray en zo kijken , nja daar heb ik alvast niets aan , en **volgensmij** zijn voor xbox ook meer games te krijgen die meer naar mijn smaak zijn: GT5 , CoD - Bo , GTA ( uiteraard ) etc

Voor Ps3 Heb je ook GT5, Call of duty Black ops en GTA dus.. koop nou maar Ps3 :D

Geplaatst:

Voor de xbox is er geen Grand turismo 5?

Dat is een playstation exclusive

Geplaatst:

Haha PlayStation Win :D

Geplaatst:

aw my bad , maar wat zijn de mogelijkheden van xbox?

Het kan snel stuk :D

Bewijs:

Heb je weinig geld?

Koop dan Xbox 360

koop dan Ps3

Koop dan Xbox 360

Koop dan Ps3

Wil je extra gaan betalen voor online games?

Koop dan Xbox 360

Dus wat koop je dan...

Ps3 Natuurlijk :D

Voor Ps3 Heb je ook GT5, Call of duty Black ops en GTA dus.. koop nou maar Ps3 :D

Haha PlayStation Win :D

Ik zeg doen (playstation 3 FTW) :D

Ik wil niet gaan zeuren, maar bij zulke reacties breken er dus console wars uit... :7 Zoals ik in mijn eigen post al aangaf, is het verschillend van wat de topicstarter zélf vind, dan dat je gelijk gaat zeggen "PlayStation 3!!!" of juist "Xbox 360!!!". Ik zeg al, het is natuurlijk wat jullie zelf vinden, maar als je geen console wars wilt verwachten, lijkt het míj het verstandigst zulke reacties voor je te laten... :puh:

Overigens zeg ik even tegen de topicstarter: Luister niet gelijk naar die fanboy-reacties van anderen; dat geeft alleen maar de neiging om beide consoles te kopen of desnoods dit topic te laten sluiten. :puh:

@Hieronder: Lol. :clown:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM

@ hierboven, dat is net wat ik wou typen :puh: , ik vraag niet om wat sneller stuk gaat ofzo , ik vraag om ADVIES :7

Bewerkt: door davedavy
Geplaatst:

Heb je weinig geld?

Koop dan Xbox 360

Nee, dan koop je een Wii

koop dan Ps3

Nee, dan koop je een pc

Koop dan Xbox 360

Wil je advies waar je geen kut aan hebt? Luister dan naar MATHIJS

Koop dan Ps3

Verschilt per game en of je een monitor/televisie hebt, voor monitor zou ik de 360 adviseren

Zal ik dan maar anti-PS3 filmpjes gaan posten over de YLoD?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...