Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 (bewerkt) Heb je weinig geld? Koop dan Xbox 360 Nee, dan koop je een Wii Wil je waar voor je geld? koop dan Ps3 Nee, dan koop je een pc Wil je iets dat snel kapot kan gaan? Koop dan Xbox 360 Wil je advies waar je geen kut aan hebt? Luister dan naar MATHIJS Wil je goed beeld qualiteit (ofzo iets)? Koop dan Ps3 Verschilt per game en of je een monitor/televisie hebt, voor monitor zou ik de 360 adviseren Zal ik dan maar anti-PS3 filmpjes gaan posten over de YLoD? YLOD is hetzelfde principe als RROD bij de Xbox 360, maar bij de Xbox 360 was dat toch vanwege een slechte binnenkant? Althans, bij de PlayStation 3 heb je alleen maar YLOD als de console in een dichte ruimte staat, terwijl dit bij de Xbox 360 bij meerdere redenen gebeurt, dacht ik dus... Of lijk ik nu een noob? Bewerkt: 6 december 2010 door Grand Theft Auto TOM
Hayte Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 De 360 had eerder te kampen met een slechte interne koeling. Naderhand is dit wel opgelost, maar bepaalde consoles gekocht voor een bepaalde datum hebben de kans om een RRoD te krijgen. De PS3 had ook zoiets, alleen dan alleen bij de eerste 60GB versie. Bij de overige versies is de kans klein dat deze nog voorkomt, en bij de nieuwste Slim versies is het vrijwel uitgesloten.
T2own-Gamer Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 aw my bad , maar wat zijn de mogelijkheden van xbox? Het kan snel stuk Bewijs: Hoe kom je er daarbij? mijn Xbox 360 is nog niet stuk gegaan en heeft ook nooit RROD gehad. Trouwens Microsoft heeft het RROD-probleem flink aangepakt. Xbox 360 Jasper en Xbox 360 S hebben dit probleem niet! Dus de kans dat ie stuk gaat is zeer klein (behalve als je een ouwe Xbox 360 neemt. Ontopic Neem een PS3. De Xbox maakt te veel geluid (ratelen) en multiplayer via internet kost geld.
Hayte Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 De nieuwere versies maken minder geluid, en al helemaal als je je spellen erop installeert. Ook ligt de controller lekkerder in de hand voor sommige mensen, en mensen zeggen dat het netwerk van de 360 beter is dan die van PSN. Ik heb nooit Live kunnen gebruiken vanwege wat anale verkrachting van Microsoft's kant, maar ik heb geen problemen met de service die PSN biedt.
Visser23 Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Ik heb het topic doorgelezen en een aantal reacties gezien waarbij het duidelijk is dat de poster alleen maar verstand heeft van één console en niet van beiden. Post dan gewoon niet, zo kan de topicstarter nooit een goede keuze maken. Daarnaast zijn er al genoeg topic over dit onderwerp. Zoals voorbeeld: Klik. Oorzaak + Oorzaak = Gevolg =
Recommended Posts