Jump to content

Problemen met de computer (Google Chrome & uitvallen)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb twee problemen met mijn computer, ik vermoed dat het softwarematige problemen zijn (van één weet ik het zeker). Ik vermoed ook dat deze problemen geen verband met elkaar houden, toch besluit ik om een topic te openen i.p.v. twee omdat me dat wat overbodig leek. Als een mod/admin dit niet lijkt mag hij dit gerust aanpassen.

Probleem 1: Tijdens het spelen van games valt mijn computer uit, er is geen vast moment dat dit gebeurt. Soms gebeurt dit een hele dag niet, soms drie maal in tien minuten. Erg vervelend! Ik heb alleen Anno 1404 en Just Cause 2 op mijn computer staan wat betreft games, ik heb nog wel Bejeweled 2 Deluxe en Zuma, maar dat zie ik toch niet als dergelijke games. Ik heb hier het probleem ook niet mee. De computer valt gewoon uit en het scherm blijft zwart tot ik de computer opnieuw opstart. Overigens heb ik geen last van lag.

Probleem 2: Wanneer ik Google Chrome opstart en naar een website (bijv. www.gtaforum.nl) wil gaan krijg ik twee meldingen en kan ik niets meer. Deze meldingen verschijnen pas nadat ik een webadres heb ingetypt en op enter heb gedrukt. Als ik op ''nu herstarten'' klik herhaalt het voorval zich.

1291643795-870.jpg

FF werkt overigens wel, alleen ondervind ik ook erg vreemde problemen. Zo kan ik niet naar websites gaan d.m.v. het intypen van hun link. Als naar www.google.nl wil dan moet ik in mijn geschiedenis op een knopje klikken of op mijn google toolbar klikken! Erg vreemd en vervelend allemaal.

Geplaatst:

Deinstalleer je videokaart drivers en installeer ze opnieuw, dit lijken crashende drivers.

Deinstalleer google Chrome ook eens en installeer deze ook eens opnieuw, ook zou ik eens op virussen scannen

Geplaatst:

Deinstalleer je videokaart drivers en installeer ze opnieuw, dit lijken crashende drivers.

Eeeeeuuh? Wie? Wat? Hoe? :$

Deinstalleer google Chrome ook eens en installeer deze ook eens opnieuw, ook zou ik eens op virussen scannen

Werkt niet :N .

Geplaatst:

kan het niet zijn dat je PC te warm wordt tijdens het gamen en uitvalt (als beveiliging)?

Btw,

Als je in Chrome extensions hebt geinstalleerd, probeer die dan uit te schakelen of te verwijderen.

Geplaatst:

Probleem 1:

Check voor stof. Als je na het verwijderen van het stof nog steeds problemen hebt is het waarschijnlijk een te zwakke PSU. De laatste tijd nog dingen erbijgedaan of vervangen?

Probleem 2:

Voer eens eventvwr.exe uit. Kies in het lijstje links "Windows logs" en daarna "Application" Daar staat als het goed is een melding van Chrome die uitvalt. maak een screentje en post het :)

Geplaatst:

Probleem 1:

Check voor stof. Als je na het verwijderen van het stof nog steeds problemen hebt is het waarschijnlijk een te zwakke PSU. De laatste tijd nog dingen erbijgedaan of vervangen?

Dat zal ik doen!

Probleem 2:

Voer eens eventvwr.exe uit. Kies in het lijstje links "Windows logs" en daarna "Application" Daar staat als het goed is een melding van Chrome die uitvalt. maak een screentje en post het :)

Waar kan ik ''Windows Logs'' vinden? :$

Geplaatst: (bewerkt)

Probleem 1:

Dat zal ik doen!

Probleem 2:

Waar kan ik ''Windows Logs'' vinden? :$

Ik heb even een printscreentje gemaakt. Ik heb een Engelse versie van Windows, dus de woorden kunnen anders zijn.

2upfvwy_th.png

Bewerkt: door ikt
Geplaatst:

En waar kan ik dat precies vinden?

Startmenu, onderste balk heb je een zoekbalk of in je startmenu staat 'uitvoeren', typ in eventvwr.exe(of event, dan staat er logboeken weergeven), en dan krijg je dat venstertje.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het, maar moet ik daarvan een screentje maken? Dat lukt toch nooit!? Dan moet ik nog 100 km scrollen voordat ik alles op een screentje heb! :$ Welke gegevens heb(ben) jullie/jij precies nodig?dan kan ik dat misschien opzoeken :) ?

Er staan trouwens opmerkelijk veel fouten in het logboek :t .

Bewerkt: door Dotz
Geplaatst:

Ik heb het, maar moet ik daarvan een screentje maken? Dat lukt toch nooit!? Dan moet ik nog 100 km scrollen voordat ik alles op een screentje heb! :$ Welke gegevens heb(ben) jullie/jij precies nodig?dan kan ik dat misschien opzoeken :) ?

Er staan trouwens opmerkelijk veel fouten in het logboek :t .

Je moet de meest recente fout van Google Chrome aanklikken. Daar staat het probleem omschreven als het goed is :)

Geplaatst:

Beschrijving

Kan de beschrijving van gebeurtenis-id 2 van bron Chrome niet vinden. Het onderdeel dat de gebeurtenis heeft gestart is mogelijk niet op de lokale computer geïnstalleerd, of de installatie is beschadigd. U kunt het onderdeel op de lokale computer installeren of herstellen.

Als de gebeurtenis van een andere computer afkomstig is, moest de weergave-informatie bij de gebeurtenis zijn opgeslagen.

De volgende informatie is in de gebeurtenis opgenomen:

Crash uploaded. Id=6f60f9878f306fbb.

Details

+ System

- Provider

[ Name] Chrome

- EventID 2

[ Qualifiers] 0

Level 4

Task 0

Keywords 0x80000000000000

- TimeCreated

[ SystemTime] 2010-12-15T14:42:02.000Z

EventRecordID 109970

Channel Application

Computer PC-VDW

- Security

[ UserID] S-1-5-21-4002080529-3425852001-2974926718-1000

- EventData

Crash uploaded. Id=6f60f9878f306fbb.

Details - XML Weergave

- <Event xmlns="http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event">

- <System>

<Provider Name="Chrome" />

<EventID Qualifiers="0">2</EventID>

<Level>4</Level>

<Task>0</Task>

<Keywords>0x80000000000000</Keywords>

<TimeCreated SystemTime="2010-12-15T14:42:02.000Z" />

<EventRecordID>109970</EventRecordID>

<Channel>Application</Channel>

<Computer>PC-VDW</Computer>

<Security UserID="S-1-5-21-4002080529-3425852001-2974926718-1000" />

</System>

- <EventData>

<Data>Crash uploaded. Id=6f60f9878f306fbb.</Data>

</EventData>

</Event>

Ok, dan krijg ik dit :) ?

Geplaatst:

Volgens mij moet je hem gewoon opnieuw installeren. Zorg er deze keer voor dat je al je geschiedenis, cookies, etcetera allemaal verwijdert, na het deïnstalleren even een register check door (bijvoorbeeld) CCleaner, en dan als laatste even met Explorer zoeken naar "Chrome" voor verborgen mappen of bestanden en dan deze verwijderen.

Met al die fouten zou het bijna lijken alsof er lukraak bestanden worden verwijdert ofzo. Doe, gewoon voor de zekerheid, geen idee of het zal helpen, een virusscan met MBAM, als je dit nog niet hebt gedaan.

Geplaatst:

probleem 1: er zit stof tussen je cooler. heb hetzelfde probleem gehad, heb hem schoon laten maken, wat trouwens verdomd duur was: 25,- :ch: maar toen deed hij het wel weer. ik had hem ook neit bij een bekende winkelzaak laten maken, dus misschien is het goedkoper bij andere winkels.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...