Jump to content
Joriz

Death Inc.'s Empire State of GTA filmpje


Death Inc. laatste project is net een paar dagen klaar. Wat ze hebben geprobeerd is een GTA-versie te maken van de muziekvideo "Empire State of Mind" van Jay-Z en Alicia Keys.

Het nummer van Jay-Z en Alicia Keys is een ode aan New York, en diezelfde ode heeft Death Inc. geprobeerd te brengen aan het Liberty City van Rockstar Games. Met het filmpje probeert Death Inc., al ruim 2,5 jaar na release van de game, dat "eerste keer"-gevoel weer terug te brengen bij de fans.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Mooi gedaan, maar voor een filmpje wat een tribute moet zijn voor New York is het wel een beetje flauw dat jullie politieauto's opblazen en chaos trappen. :puh:

PS: En beste tribute song voor New York is natuurlijk 'New York New York' van Frank Sinatra. 0_0

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Mooi gedaan, maar voor een filmpje wat een tribute moet zijn voor New York is het wel een beetje flauw dat jullie politieauto's opblazen en chaos trappen. :puh:

PS: En beste tribute song voor New York is natuurlijk 'New York New York' van Frank Sinatra. 0_0

hoezo?? het is een tribute voor liberty city,,

gebaseerd op empire state of mind, wat weer een tribute voor new york is :bonk:

het is dus geen tribute voor new york :bonk:

en bij liberty city hoort ook de chaos en de ontploffende politie auto's,, er gaat geen clan event voorbij wanneer het niet gebeurt :sigaar:

en ja frank sinatra,, gelukkig is dat slechts een mening :schater:

groet

Bewerkt: door larfje94

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Het is een bewuste filmstijl om de aftiteling aan het begin te doen. Dan lezen mensen het daadwerkelijk ook. En dat jij hem niet wilde afkijken zegt meer over jou dan over het filmpje. Ik ben helaas niet zo betrokken geweest bij dit project als ik had gehoopt (was druk met iets dat studie heet geloof ik), maar ik vind het zeker heel erg sterk neergezet met een beperkt platform zoals de xbox360.

Die vergelijking die je maakt over ultra ben buja is niet helemaal eerlijk he. Hij doet die trucs 1000x over en knipt het beste er uit. Gebruikt de pc versie waarin het makkelijker opnemen is met de opname editor die er bij zit. EN hij gebruikt ook nog spawnscripts om items en actors te spawnen.

Prima als jou smaak daar ligt maar dan kan je nog wel wat meer sympathie tonen voor de mensen die hier veel werk in gestoken hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ach, het gaat meneer FGras helemaal niet om de aftiteling of iets dergelijks. Als het op de PlayStation 3 was gefilmd zou het een top film zijn geweest. Dit kan ik concluderen uit zijn eerdere berichten wat betreft dit onderwerp. Een zogenaamd fanboy geval. Natuurlijk mag je kritiek leveren maar doe dat dan wel op een opbouwende en inhoudelijke manier. Alvast bedankt. ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik heb diverse Empire State of Mind tributes van GTA IV gezien, op YouTube én door vrienden gemaakt, en ik moet toch wel zeggen dat ik deze minder goed vond :N. Het gebruiken van alleen maar ingame footage heeft ook het nadeel dat wanneer de rapper werd gefilmt, hij niks deed behalve een beetje stil staan. Je had daar bijvoorbeeld Playboy X neer kunnen zetten die rappende poses aanneemt in cutscenes etc. Ook vind ik sommige momenten een beetje inspiratieloos neergezet. Tegen het einde bijvoorbeeld, als er één naar beneden springt, dan nog een, en dan nog een. Dat heeft geen symbolische waarde voor dit filmpje, terwijl je het wel zo moet afschilderen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ook vind ik sommige momenten een beetje inspiratieloos neergezet. Tegen het einde bijvoorbeeld, als er één naar beneden springt, dan nog een, en dan nog een. Dat heeft geen symbolische waarde voor dit filmpje, terwijl je het wel zo moet afschilderen.

mee eens,

of er had wat meer van die onzin tussendoor gemoeten, wat toch heel kenmerkend is voor liberty city..

of het had weggelaten moeten worden,,

volgende keer eerst maar een week proefdraaien binnen de clan, alle op en aanmerkingen ontvangen en verwerken, de film weer aanpassen, en dan presenteren aan het grote publiek....

toch al wel meer dan 1000 hits in een paar dagen :dans:

groet

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Top werk weer van D.I.

Zeer geslaagd projectje maar ik had dan eigenlijk van jullie ook niets anders verwacht.

Leuk om naar te kijken en misschien voor andere weer een inspiratiebron om ook weer filmprojectjes te gaan doen.

En tuurlijk is het niet perfect maar zeker leuk genoeg om te bekijken....

Nogmaals top werk!!! :tu::bier:

Bewerkt: door LangeDraak

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

toch al wel meer dan 1000 hits in een paar dagen :dans:

Tuurlijk krijg je 1000 vieuws in een paar dagen. Aangezien GTA IV een populair iets is en nog vaak wordt gespeeld..

Zet eens bijvoorbeeld 'Justin Bieber' in de naam van je video en je hebt ook meteen super veel vieuws aangezien het populair is :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...