Jump to content

MTA:IV


Remi-X

Recommended Posts

http://www.mtaiv.com/

Zegt voor sommige niet veel, maar voor de mensen die er meer achter zoeken wel.

Waarschijnlijk is het MTA team bezig met een mod voor GTA:IV, en wel op dit moment. En waarom ik dat denk? Nou, in april heeft het MTA team al een video op YouTube gezet van MTA:Orange, de engine die waarschijnlijk gebruikt gaat worden in MTA:IV. Het is nu al meer dan een half jaar verder, en de MTAIV site word dagelijks veranderd met een andere, veelzeggende tekst. Daarnaast voert het MTA team normaliter elke dag wel een wijziging aan MTA:SA door, maar er zijn nu al een aantal pauzes geweest. Zonder reden, en het MTA team wil niks zeggen. Ook nu is er weer een pauze, en juist nu is de mtaiv.com site terug online, en ook juist nu word die site elke dag wel eens geupdate.

Zeg nou zelf, is dat bewijs of niet? :puh:

Anyone else who really wants this? Je moet er wel even op letten dat MTA weet hoe ze synch combineren met mogelijkheden, waardoor MTA:IV waarschijnlijk beter zal zijn dan elke andere MP mod, en de normale MP zelfs kan overtreffen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Dat kan MTA niet voor je oplossen, maar moet je zelf doen met je router.

On topic: Het is wel mooi nieuws dat er weer zoden aan de dijk worden gezet, alleen vind ik het nogal vaag om dat te doen voor een game die zelf gewoon een multiplayer heeft met een freemode waarin je kan doen wat je wil.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan MTA niet voor je oplossen, maar moet je zelf doen met je router.

On topic: Het is wel mooi nieuws dat er weer zoden aan de dijk worden gezet, alleen vind ik het nogal vaag om dat te doen voor een game die zelf gewoon een multiplayer heeft met een freemode waarin je kan doen wat je wil.

De huidige multiplayer van GTA is naar mijn mening doodsaai. In tegenstelling tot de MTA van San Andreas waar de mogelijkheden oneindig zijn. Als dit ook voor GTA 4 komt zou dat fantastisch zijn en kunnen mensen dalijk eigen races, schietmissies, roleplay servers en eigen omgevingen creëren.

Dit is een voorbeeld uit MTA SA.

Link to comment
Delen op andere websites

En hopelijk fixt dat ook mn probleem dat ik niet online kan door NAT Type is too strict ofzo

Dat geld vooral voor hosted games, die p2p werken. Maar MTA heeft dedicated servers, dus met een strict NAT kan je gewoon online.

@ Buikje: Precies :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zegt werkelijk helemaal niks, mtaiv.com linkt gewoon door naar multitheftauto.com. Domein is ook enige tijd in mijn bezit geweest, toen ik geen zin meer had om er voor te betalen heeft blijkbaar het mta team het gewoon aangeschaft zodat er geen rare dingen mee kunnen gebeuren, het domein bestaat dus al een tijd. Tevens was MTA:Orange een 1 april grap...

Link to comment
Delen op andere websites

Tevens was MTA:Orange een 1 april grap...

Nee. Het filmpje werd op 2 april online gezet, en daarnaast vind je een ZEER duidelijke aanwijzing: De chatbox. Een stijl die enkel MTA gebruikt. En aan de synch te zien zijn ze duidelijk op de goede weg, en duidelijk NIET bezig met een andere mod. Dus ze zijn wel degelijk bezig met iets.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...