Commodus2 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Mede GTASA fans, Heb hier een vraagje. ik heb gezocht op dit forum en kwam alleen de trucker missies tegen. Deze kan ik ook sinds kort doen. Hier gaat mijn vraag niet over. Ik dacht dat ik nu wel de trailers die in LS bij dat station staan kon afleveren. Er staan iedere keer andere trailers. Als je zo een trailer koppelt zie ik niks gebeuren. Geen icon op de map, geen submissie achtige text Zelfde geldt voor de zand/prut trailer is the badlands (waar zo een roadtrain truck staat). Kan ermee rijden maar kun je ook de goederen afleveren en geld vangen ofzo. Of kun je die alleen met de trucker missies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 je kan alleen die truckmissies doen bij RS Haul. Voor de rest staan die trailers daar voor de sier, je kunt er verder nix mee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Commodus2 Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 hm.... jammer.. thnx voor de opheldering Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.