treindom Geplaatst: 6 december 2010 Rapport Geplaatst: 6 december 2010 Hallo, kunnen jullie mischien mijn server.cfg fout onderzekker hij werkt niet kijk : ________________________________________________________________ Informatie Server: 89.188.29.124:7211 Slots: 25 Status: offline ________________________________________________________________ Server beheer Start server [Fout] Maxplayers en/of port gewijzigd in server.cfg Stop server Herstart server ________________________________________________________________ Mijn server.cfg echo Executing Server Config... lanmode 1 rcon_password Wil je wel weten hea ? maxplayers 25 port 7211 hostname {TR} Map Server gamemode0 mijnscript announce 1 query 1 weburl www.Waithabbo.nl ___________________________________________ Groeten en plezier met zoeken. Reageren
MATHIJS Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 echo Executing Server Config... lanmode 1 rcon_password Wil je wel weten hea ? maxplayers 25 port 7211 hostname {TR} Map Server gamemode0 mijnscript 1 announce 1 query 1 weburl www.Waithabbo.nl Je bent de 1 vergeten bij "gamemode0 mijnscript" Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 @ hierboven: Maakt niet uit. Als je maar 1 gamemode hebt kan je dat net zo goed weglaten. Het probleem zelf lijkt mij vrij duidelijk .. [Fout] Maxplayers en/of port gewijzigd in server.cfg Als je een server gekocht hebt bij een host kan je niet meer slots instellen in je server.cfg dan dat je gekocht hebt. Reageren
treindom Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2010 Ik heb toch 25 slots dat zijn 25 players ? trouwens als ik hem instel op 10 werkt hij nog niet. Die 1 staat erachter werkt nog steeds niet. Reageren
Morph1 Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 ten eerste hoop ik dat je password niet echt zo is in je bestand want daar mogen geen spaties in. ten tweede moet lanmode op 0 ten derde maken die maxplayers geloof ik niet uit, maar laat jij je server hosten? Reageren
treindom Geplaatst: 7 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2010 ten eerste hoop ik dat je password niet echt zo is in je bestand want daar mogen geen spaties in. ten tweede moet lanmode op 0 ten derde maken die maxplayers geloof ik niet uit, maar laat jij je server hosten? jha ik laat mijn server via internet hosten. zodat hij altijd online is. ook als ik er niet ben. Reageren
Morph1 Geplaatst: 7 december 2010 Rapport Geplaatst: 7 december 2010 dan heb jij in je server.cfg bijvoorbeeld staan dat er 25 mensen in je server kunnen, terwijl in de instellingen van je hoster (je internet host) staat dat er bijvoorbeeld 30 mensen in je server kunnen, of je hebt datzelfde probleem met de ports. Reageren
treindom Geplaatst: 9 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 december 2010 oke maar nou is het probleem nog steeds niet opgelost ? Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 (bewerkt) @Morph1: Lanmode moet niet op 0 staan. Het is optioneel en is natuurlijk wel bedoeld voor als je een LAN verbinding hebt. (buiten LAN gaat ook maar dat is niet aan te raden). Bewerkt: 9 december 2010 door Megadreams Reageren
Morph1 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 @Morph1: Lanmode moet niet op 0 staan. Het is optioneel en is natuurlijk wel bedoeld voor als je een LAN verbinding hebt. (buiten LAN gaat ook maar dat is niet aan te raden). ok, maar bij mij staat hij op 0 en alles werkt perfect enzo duzz.. en @ het probleem, kijk alles nog een keer na, kijk of alles goed staat in de server.cfg die je heb geupload en of dat allemaal hetzelfde is als de instellingen van je host. en let ook op hoeveel spelerslots je heb gekocht en hoeveel er ingesteld staan. kijk ook of je poort echt goed staat, je krijgt meestal een poort aangewezen van je host. kijk of die ook hetzelfde is als in je server.cfg Reageren
Megadreams Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Geplaatst: 18 december 2010 Even dit nog bumpen aangezien het probleem van hem er nog steeds is. Ik ben er achter gekomen dat hij zijn server toevallig bij mij host. Ik heb namelijk een email hierover ontvangen op het emailadres van mijn website. Ik heb iets klein gewijzigd in onze database en het zou nu kunnen werken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.