Jump to content

Server.cfg Werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, kunnen jullie mischien mijn server.cfg fout onderzekker hij werkt niet kijk :

Informatie

Server: 89.188.29.124:7211

Slots: 25

Status: offline

Server beheer

Start server [Fout] Maxplayers en/of port gewijzigd in server.cfg

Stop server

Herstart server

Mijn server.cfg

echo Executing Server Config...

lanmode 1

rcon_password Wil je wel weten hea ?

maxplayers 25

port 7211

hostname {TR} Map Server

gamemode0 mijnscript

announce 1

query 1

weburl www.Waithabbo.nl

Groeten en plezier met zoeken.

Geplaatst:

echo Executing Server Config...
lanmode 1
rcon_password Wil je wel weten hea ?
maxplayers 25
port 7211
hostname {TR} Map Server
gamemode0 mijnscript 1
announce 1
query 1
weburl www.Waithabbo.nl

Je bent de 1 vergeten bij "gamemode0 mijnscript"

Geplaatst:

@ hierboven: Maakt niet uit. Als je maar 1 gamemode hebt kan je dat net zo goed weglaten.

Het probleem zelf lijkt mij vrij duidelijk .. [Fout] Maxplayers en/of port gewijzigd in server.cfg

Als je een server gekocht hebt bij een host kan je niet meer slots instellen in je server.cfg dan dat je gekocht hebt.

Geplaatst:

Ik heb toch 25 slots dat zijn 25 players ? trouwens als ik hem instel op 10 werkt hij nog niet.

Die 1 staat erachter werkt nog steeds niet.

Geplaatst:

ten eerste hoop ik dat je password niet echt zo is in je bestand want daar mogen geen spaties in.

ten tweede moet lanmode op 0

ten derde maken die maxplayers geloof ik niet uit, maar laat jij je server hosten?

Geplaatst:

ten eerste hoop ik dat je password niet echt zo is in je bestand want daar mogen geen spaties in.

ten tweede moet lanmode op 0

ten derde maken die maxplayers geloof ik niet uit, maar laat jij je server hosten?

jha ik laat mijn server via internet hosten. zodat hij altijd online is. ook als ik er niet ben.

Geplaatst:

dan heb jij in je server.cfg bijvoorbeeld staan dat er 25 mensen in je server kunnen, terwijl in de instellingen van je hoster (je internet host) staat dat er bijvoorbeeld 30 mensen in je server kunnen, of je hebt datzelfde probleem met de ports.

Geplaatst: (bewerkt)

@Morph1: Lanmode moet niet op 0 staan. Het is optioneel en is natuurlijk wel bedoeld voor als je een LAN verbinding hebt. (buiten LAN gaat ook maar dat is niet aan te raden).

Bewerkt: door Megadreams
Geplaatst:

@Morph1: Lanmode moet niet op 0 staan. Het is optioneel en is natuurlijk wel bedoeld voor als je een LAN verbinding hebt. (buiten LAN gaat ook maar dat is niet aan te raden).

ok, maar bij mij staat hij op 0 en alles werkt perfect enzo duzz..

en @ het probleem, kijk alles nog een keer na, kijk of alles goed staat in de server.cfg die je heb geupload en of dat allemaal hetzelfde is als de instellingen van je host. en let ook op hoeveel spelerslots je heb gekocht en hoeveel er ingesteld staan.

kijk ook of je poort echt goed staat, je krijgt meestal een poort aangewezen van je host. kijk of die ook hetzelfde is als in je server.cfg

• 2 weken later...
Geplaatst:

Even dit nog bumpen aangezien het probleem van hem er nog steeds is.

Ik ben er achter gekomen dat hij zijn server toevallig bij mij host. Ik heb namelijk een email hierover ontvangen op het emailadres van mijn website. Ik heb iets klein gewijzigd in onze database en het zou nu kunnen werken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...