Jump to content

3D Monitor


TheBestOf GTA-Games

Recommended Posts

Hallo,

Ik had Deze monitor gevonden op internet en dat leek mij wel wat omdat hij 3d is.

Maar ik weet verder niet goed hoe zn monitor werkt en of je ook het 3d even uit kan zetten als je zonder brilletje wil gamen.

En hoe het werkt met die nvidia 3d vision?

Kan je dan ook elke game 3d spelen dus bijv. Gta Sa of kan je dan alleen games spelen die 3d ondersteunen?

Heeft iemand ervaring met een 3d scherm?

Ik hoor het graag:$

Mvg TBOGG

Bewerkt: door TheBestOf GTA-Games
Link to comment
Delen op andere websites

3D spellen kunnen alleen gespeeld worden op een scherm wat het ondersteund, en zo ver ik weet kunnen alleen spellen wat 3D ondersteunen er gebruik van maken. Ik heb wel eens gehoord voor 3rd party "updates" voor bepaalde spellen zodat je ze toch met 3D kan spelen. Ook kan je je scherm makkelijk gebruiken zonder het 3D effect.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat blackops op de ps3 het ondersteund en aangezien dat scherm 2 hdmi ingangen heeft wou ik mijn laptop en ps3 erop aansluiten.

Maare weet iemand of de: nVidia geforce 9600M Gt Cuda - 1gb, 3d Ondersteunt?

Mvg

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat blackops op de ps3 het ondersteund en aangezien dat scherm 2 hdmi ingangen heeft wou ik mijn laptop en ps3 erop aansluiten.

Maare weet iemand of de: nVidia geforce 9600M Gt Cuda - 1gb, 3d Ondersteunt?

Mvg

De NVidia geforce 9600M Gt Cuda is volgens mij een grafische chip voor notebooks e.d. geen videokaart voor desktops.

Hier kan je zien wat er voor hardware ondersteunt word voor 3d: Klik

Jou videokaart staat er niet bij, dus ik denk niet dat 3d games op die videokaart gaat werken.

Bewerkt: door BC7
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel dat blackops op de ps3 het ondersteund en aangezien dat scherm 2 hdmi ingangen heeft wou ik mijn laptop en ps3 erop aansluiten.

Maare weet iemand of de: nVidia geforce 9600M Gt Cuda - 1gb, 3d Ondersteunt?

Mvg

De NVidia geforce 9600M Gt Cuda is volgens mij een grafische chip voor notebooks e.d. geen videokaart voor desktops.

Hier kan je zien wat er voor hardware ondersteunt word voor 3d: Klik

Jou videokaart staat er niet bij, dus ik denk niet dat 3d games op die videokaart gaat werken.

Officieel wordt het niet ondersteund, maar het werkt wel, volgens een lid ergens op een forum op het internet. Misschien werkt het, misschien niet. Even proberen dus.

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=155585

Ik twijfel alleen of 3D Vision vloeiend werkt, 3D halveert je prestaties jammer genoeg.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...