sammieboy102 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 is er nu al een mod van???? anders zal ik hem zeker downloaden... Misschien wil ik wel helpen, tijd heb ik maar ik weet niet hoe het werkt. Ik ben wel goed in afbeeldingen bewerken zodat ze er echt uitzien,, kan dat helpen? Maar het probleem is: al die bestanden staan toch niet in image -bestanden?? kun je die niet visueel openen, in plaats van met codes?? In de toersit guide staat ook nog op de foto met de boot, aan de vercetti estate, in de richting van de werf, palmbomen, dat klopt ook niet, want daar tussen is een brug, en geen bomen dus.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 waarvan een Mod?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.