Alphatwin Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Hallo, ik heb hier een vraagje, ik krijg 28 December mijn nieuwe PC ik heb gister een PC laten samenstellen bij www.Databyte-shop.nl, maar nu is mijn vraag kan mijn nieuwe PC GTA IV MAX aan? Specs van mijn nieuwe PC: Werkgeheugen: (RAM) Kingston 4GB 1333 DDR3 DVD Brander: NEC DVD RW SATA Black Processor: AMD Athlon II X4 630 2.8Ghz AM3 Box Behuizing: CoolerMaster Elite 333 Midi Besturingssysteem: Windows 7 Home Premium 64 Bits NL Harde schijf: Samsung Spinpoint F3 500GB Voeding: CRS 400W power supply 120mm fan PFC CE Videokaart: Radeon HD 5750 1GB Moederbord: M4A785T-M AM3 AMD785G MATX Nou dit waren mijn Specs van mijn nieuwe PC, ik hoop dat ik GTA IV MAX kan draaien. Reageren
wesley123 Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 not a chance. Dat word medium Reageren
Alphatwin Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2010 not a chance. Dat word medium Dat dacht ik niet een vriend van mij heeft wat oudere onderdelen en die kan al op Medium Very High spelen zijn settings zijn: Resolution: Op z'n hoogst Texture quality: Medium Reflection: Very HIgh Water: Medium Shadow: High Texture filter: Highest Vieuw distance: 30 Detail: 100 Vehicle: 100 Shadow: 16 En zijn onderdelen zijn: Moederbord: Asrock 4 core 1333-Full HD Videokaart: Nvidia Geforce 8800 GT 512MB Voeding: 300/450 Watt Werkgeheugen (RAM) 3Gb DDR2 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Dat dacht ik niet een vriend van mij heeft wat oudere onderdelen en die kan al op Medium Very High spelen zijn settings zijn: Als Wesley zegt medium dan bedoelt hij ook de texture quality op medium, en jouw vriend speelt op... medium! Ik heb/had een nieuwere videokaart dan jouw vriend en kan het spel ook maar op medium spelen, met de andere settings op high, dus ik vermoed dat dit net hetzelfde zal zijn bij de computer van de topicstarter. Als je de texture quality op high wilt krijgen zal je al snel een videokaart van 1 GB of meer nodig hebben (en dan niet gewoon een simpele 9500 GT ofzo..). Reageren
Alphatwin Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2010 (bewerkt) Dat dacht ik niet een vriend van mij heeft wat oudere onderdelen en die kan al op Medium Very High spelen zijn settings zijn: Als Wesley zegt medium dan bedoelt hij ook de texture quality op medium, en jouw vriend speelt op... medium! Ik heb/had een nieuwere videokaart dan jouw vriend en kan het spel ook maar op medium spelen, met de andere settings op high, dus ik vermoed dat dit net hetzelfde zal zijn bij de computer van de topicstarter. Als je de texture quality op high wilt krijgen zal je al snel een videokaart van 1 GB of meer nodig hebben (en dan niet gewoon een simpele 9500 GT ofzo..). Oh, oke erg bedankt Hanneswasco. Dat had Wesley natuurlijk wel even erbij mogen zeggen maar dat maakt niet uit, maar kan de rest dan wel op z'n hoogst en kan dan View distance op 100? Bewerkt: 8 december 2010 door Alphatwin Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 (bewerkt) Dat dacht ik niet een vriend van mij heeft wat oudere onderdelen en die kan al op Medium Very High spelen zijn settings zijn: Als Wesley zegt medium dan bedoelt hij ook de texture quality op medium, en jouw vriend speelt op... medium! Ik heb/had een nieuwere videokaart dan jouw vriend en kan het spel ook maar op medium spelen, met de andere settings op high, dus ik vermoed dat dit net hetzelfde zal zijn bij de computer van de topicstarter. Als je de texture quality op high wilt krijgen zal je al snel een videokaart van 1 GB of meer nodig hebben (en dan niet gewoon een simpele 9500 GT ofzo..). Oh, oke erg bedankt Hanneswasco. Dat had Wesley natuurlijk wel even erbij mogen zeggen maar dat maakt niet uit, maar kan de rest dan wel op z'n hoogst en kan dan View distance op 100? Als je nog een degelijke framrate (fps; het aantal beeldjes per seconden) wilt dan zal dit niet mogelijk zijn. Om vloeiend te spelen zet ik meestal zowat alles op medium, en mijn kaart is ongeveer te vergelijken met jouw toekomstige kaart (ik had de 9800 GT, btw). Bewerkt: 8 december 2010 door Hanneswasco Reageren
Alphatwin Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2010 (bewerkt) Dat dacht ik niet een vriend van mij heeft wat oudere onderdelen en die kan al op Medium Very High spelen zijn settings zijn: Als Wesley zegt medium dan bedoelt hij ook de texture quality op medium, en jouw vriend speelt op... medium! Ik heb/had een nieuwere videokaart dan jouw vriend en kan het spel ook maar op medium spelen, met de andere settings op high, dus ik vermoed dat dit net hetzelfde zal zijn bij de computer van de topicstarter. Als je de texture quality op high wilt krijgen zal je al snel een videokaart van 1 GB of meer nodig hebben (en dan niet gewoon een simpele 9500 GT ofzo..). Oh, oke erg bedankt Hanneswasco. Dat had Wesley natuurlijk wel even erbij mogen zeggen maar dat maakt niet uit, maar kan de rest dan wel op z'n hoogst en kan dan View distance op 100? Als je nog een degelijke framrate (fps; het aantal beeldjes per seconden) wilt dan zal dit niet mogelijk zijn. Om vloeiend te spelen zet ik meestal zowat alles op medium, en mijn kaart is ongeveer te vergelijken met jouw toekomstige kaart (ik had de 9800 GT, btw). Oke, bedankt. (Ik kan niet wachten op mijn nieuwe PC!) Bewerkt: 8 december 2010 door Alphatwin Reageren
cessna Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Je kan met een 1 GB Grafisch gta 4 op zijn MAX zetten maar dat verbruik je zoon 500 MB meer dan jouw kaart er zijn meerdere spelers die dit doen alleen dan moet je processor wel snel genoeg zijn [ FPS ]. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Je kan met een 1 GB Grafisch gta 4 op zijn MAX zetten maar dat verbruik je zoon 500 MB meer dan jouw kaart er zijn meerdere spelers die dit doen alleen dan moet je processor wel snel genoeg zijn [ FPS ]. Ga naar school en kom maar weer terug als je wat meer van computers afweet. Het geheugen heeft vrij weinig te maken met de kracht van een videokaart. Het is de GPU (=een chip voor grafische berekeningen) die hem krachtig maakt. Het geheugen zorgd er puur voor zodat er geen geheugen van het ram geheugen moet worden vrij gemaakt voor de GPU. Reageren
Hayte Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Ga jij maar mee, het aantal GB is namelijk ook van invloed op de prestaties, al zal je dit pas goed merken als je op relatief hoge resoluties speelt. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 Als je dan toch gaat, neem Hayte even mee en volg een paar lesjes communicatie. Jullie moeten een beetje lief zijn voor elkaar en niet gelijk zo cynisch. Reageren
Alphatwin Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Kan iemand mij AUB een filmpje laten zien hoe het er ongeveer bij mij uit gaat zien? Alvast, bedankt. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Het zal er wel mooi uitzien. Neem dit bijvoorbeeld als voorbeeld. Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 je kan je pc testen met can you run it je selecteer GTA IV en hij kan kijken wat voor pc je hebt en zegt of hij het aan kan of niet http://cyri.systemrequirementslab.com/cyri/ Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 je kan je pc testen met can you run it je selecteer GTA IV en hij kan kijken wat voor pc je hebt en zegt of hij het aan kan of niet http://cyri.systemrequirementslab.com/cyri/ Zucht. Ga ergens anders onzin verkopen, can you run it is onbetrouwbaar, dat is hier al honderden keren gezegd. Daarnaast was de vraag van de TS of hij GTA IV op max kon draaien, en can you run it zegt enkel of je aan de minimale/aanbevolen systeemeisen voldoet, en dan is het nog fout. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.