Jump to content

Nieuwe PC


Alphatwin

Recommended Posts

Bedankt Hanneswasco zo wil ik het ook gaan spelen, dat is toch bijna MAX Settings?

Nou, medium ziet er ook mooi uit hoor, heel mooi zelfs. Maar alles op het maximum ziet er toch nog wat mooier uit, kijk bijvoorbeeld naar dit of dit. Dit zijn panorama's gemaakt door Joriz, met zijn monster-PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt Hanneswasco zo wil ik het ook gaan spelen, dat is toch bijna MAX Settings?

Nou, medium ziet er ook mooi uit hoor, heel mooi zelfs. Maar alles op het maximum ziet er toch nog wat mooier uit, kijk bijvoorbeeld naar dit of dit. Dit zijn panorama's gemaakt door Joriz, met zijn monster-PC.

Ja dat begrijp daar zou ik ook al heel tevreden mee zijn. (met medium)

Maar kan ik dan wel bijvoorbeeld Texture Quality op Medium zetten en de rest op 'Very High/High' zetten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat begrijp daar zou ik ook al heel tevreden mee zijn. (met medium)

Maar kan ik dan wel bijvoorbeeld Texture Quality op Medium zetten en de rest op 'Very High/High' zetten?

Ja, dat zal je kunnen, maar ik zet liever de andere settings op medium en sommige op high zodat het wat vloeiender speelt. Maar voor de één zijn de grahics belangrijker dan de framerate, voor de ander zijn die paar frames per second meer dan weer belangrijker.

Bewerkt: door Hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat begrijp daar zou ik ook al heel tevreden mee zijn. (met medium)

Maar kan ik dan wel bijvoorbeeld Texture Quality op Medium zetten en de rest op 'Very High/High' zetten?

Ja, dat zal je kunnen, maar ik zet liever de andere settings op medium en sommige op high zodat het wat vloeiender speelt. Maar voor de één zijn de grahics belangrijker dan de framerate, voor de ander zijn die paar frames per second meer dan weer belangrijker.

Hoeveel FPS zou ik hebben als ik alles op Medium zet?

En hoeveel als ik alleen Texture Quality op Medium zet en de rest Very High/High?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel FPS zou ik hebben als ik alles op Medium zet?

En hoeveel als ik alleen Texture Quality op Medium zet en de rest Very High/High?

Ik ben geen voorspeller, maar door mijn ervaringen met een soortgelijk systeem gok ik 25-30 FPS als je enkel de texture quality op medium zet en iets van een 30-40 FPS als je alles op medium zet. ;) Het hangt natuurlijk ook grotendeels af van de resolutie waarop je speelt (bij mij is dit 1440x900). Een resolutie van 1280x768 zal bijvoorbeeld veel minder verbruiken dan één van 1920x1080. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hoeveel FPS zou ik hebben als ik alles op Medium zet?

En hoeveel als ik alleen Texture Quality op Medium zet en de rest Very High/High?

Ik ben geen voorspeller, maar door mijn ervaringen met een soortgelijk systeem gok ik 25-30 FPS als je enkel de texture quality op medium zet en iets van een 30-40 FPS als je alles op medium zet. ;) Het hangt natuurlijk ook grotendeels af van de resolutie waarop je speelt (bij mij is dit 1440x900). Een resolutie van 1280x768 zal bijvoorbeeld veel minder verbruiken dan één van 1920x1080. ;)

En bij de resolutie van 1280x1024 bij zowel Medium asl Very High/High? (FPS)

Link to comment
Delen op andere websites

En bij de resolutie van 1280x1024 bij zowel Medium asl Very High/High? (FPS)

Ik lijk hier echt veel te veel te reageren. :7 Ik verwacht dat je dan wel gemiddeld 30-40 FPS haalt, wat voor de gemiddelde gamer wel goed is. :)

Oke, ik kan niet wachten op m'n 'Nieuwe PC',want ik heb nu maar een slecht computertje met een Pentium 4 en 512MB Videokaart... :S

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik kon eerst niet op max spelen, gebruikte (aanbevolen instellingen)648 mb van de 1024. :(

toen las ik ergens op internet dat je je ram geheugen instellingen (maakt de videokaart gedeeltelijk gebruik van)kon veranderen.

ik heb 4 GB aan werkgeheugen, maar er stond dat hij 3,2 GB gebruikte, en er stond dat het aanbevolen was om 4989 Mb te doen. (beetje vaag)

ik heb 2 settings veranderd en nu kan ik in gta 4 m'n graphichs instellingen op 1000 MB van de 1024 zetten, en dan loopt 'ie soepel.

echt chill.

mss aanrader...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb 2 settings veranderd en nu kan ik in gta 4 m'n graphichs instellingen op 1000 MB van de 1024 zetten, en dan loopt 'ie soepel.

echt chill.

Het zou wel handig zijn mocht je ons ook vertellen welke settings je precies veranderd hebt, want ik zou hier wel wat meer willen over weten?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...