Jump to content

Meerdere problemen installatie GTA IV :@


noom95

Recommended Posts

gistermiddag heb ik via steam gta 4 plus episodes from liberty city gekocht. nadat na vijf uur downloaden gta4 zelf klaar was, kon ik deze niet openen. ik heb hem toen (per ongeluk) opnieuw laten downloaden. dat heeft echter niet geholpen, want nu kunnen beide spellen nog steeds niet openen. ik krijg verschilllende foutmeldingen:

1.bij de installatie van beide spellen verscheen er een venster met; de systeembeheerder heeft het systeem zodanig ingesteld dat deze installatie niet kan worden uitgevoerd(het is mijn pc; ik ben dan toch systeembeheerder??)

2. SecuROM Launcher werkt niet meer

3.(OPGELOST) GTA IV FATAL ERROR: Windows Vista: Need to haved service pack 1 or higher to proceed(ik heb windows 7!)

Weet niet of het zou helpen maar hier zijn wat gegevens:

processor: Amd athlon x4

videokaart: gt 240

4gb geheugen

os: windows 7

dit alles is zeer frustrerend, ik hoop zo snel mogelijk op antwoord.

post-127181-1291830046,55.png

post-127181-1291830056,24.png

post-127181-1291831943,61.png

Bewerkt: door noom95
Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij een administrator account of ben je gelimiteerde gebruiker? Dan kun je namelijk niets installeren.

Probeer het anders eens als administrator. Rechtermuisknop -> Uitvoeren als administrator.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij een administrator account of ben je gelimiteerde gebruiker? Dan kun je namelijk niets installeren.

Probeer het anders eens als administrator. Rechtermuisknop -> Uitvoeren als administrator.

ik heb een administrator account, maar uitvoeren als administrator kan ik niet aanklikken :(

(kan dat wel bij call of duty 2)

Link to comment
Delen op andere websites

ik had de 1e error ook met EFLC maar heb toen nog een paar keer geprobeerd en toen starte hij gewoon op.

als ik die foutmelding niet krijg, krijg ik die derde, dus dat is geen optie :(

Link to comment
Delen op andere websites

Verplaatst naar GTA IV: Technische Problemen. ;)

Probeer verder:

Rechtermuisknop > Eigenschappen > Compatibiliteit > Windows Vista Service Pack 2

Succes!

allereerst bedankt voor je reactie! maar ik zie compatibiliteit niet staan bij eigenschappen? trouwens, wat me opviel, is dat bij machtigingen voor administrators alles aangevinkt is, behalve speciale machtingen. zou dat misschien te maken kunnen hebben met de 1e fout? (2e foto eerste post)

post-127181-1291884491,06.png

post-127181-1291884511,23.png

Link to comment
Delen op andere websites

Steam blijkt internetsnelkoppelingen te maken, dan lukt het niet inderdaad.

Ga eens naar

C:\Program Files\Steam\steam\common\grand theft auto iv

(of iets in die richting) en probeer het daar met de LaunchGTAIV.exe. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Steam blijkt internetsnelkoppelingen te maken, dan lukt het niet inderdaad.

Ga eens naar

C:\Program Files\Steam\steam\common\grand theft auto iv

(of iets in die richting) en probeer het daar met de LaunchGTAIV.exe. ;)

ik heb de map steam gevonden, maar dat was alleen games. als ik die open, zie ik wel gtaIV enz. staan, maar geen .exe o.i.d. . volgens mij is het een pictogram? hoe kan ik zorgen dat het geen internetsnelkoppeling meer is?

post-127181-1291909646,48.png

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de gta4 installatie wel als administrator uitgevoert?

Ik ken deze eroor code, die komt voor omdat SecuROM zijn registerwaardes niet kan vinden. Dat deze niet correct geschreven zijn kan komen door een illegaal spel of het niet als administrator uitvoeren van de installatie

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je de gta4 installatie wel als administrator uitgevoert?

Ik ken deze eroor code, die komt voor omdat SecuROM zijn registerwaardes niet kan vinden. Dat deze niet correct geschreven zijn kan komen door een illegaal spel of het niet als administrator uitvoeren van de installatie

ik heb het gedownload via steam, dus het kan niet illegaal zijn.

maar ik kreeg nooit de optie om de installatie als administrator uit te voeren, de download startte gewoon..

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...