DaddyPimp Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 (bewerkt) Heb een probleempje, elke keer als ik inlog op Youtube of een andere site dan ben ik voordat ik een reactie kan plaatsten alweer uitgelogd.. Wich sucks ass! Kan iemand mij hiermee helpen? Bij voorbaat dank! Bewerkt: 8 december 2010 door DaddyPimp Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Verwijder al je cookies van je internetbrowser eens. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Verwijder al je cookies van je internetbrowser eens. Dat doe ik al regelmatig Reageren
Flitskikker Geplaatst: 8 december 2010 Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Welke browser? Controleer in de instellingen of cookies opslaan wel aanstaat bij privacy- en/of beveiligingsinstellingen. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2010 Welke browser? Controleer in de instellingen of cookies opslaan wel aanstaat bij privacy- en/of beveiligingsinstellingen. Wat zou ik dan moeten veranderen/aanvinken ofzo? Ben niet zo'n held als het aankomt op computers haha ^^ Reageren
Woody268 Geplaatst: 9 december 2010 Rapport Geplaatst: 9 december 2010 (bewerkt) Ga naar "internet opties", klik op de tab "inhoud", dan zie je automatisch aanvullen staan dan in dat vak klik je op "instellingen", dan komt er een nieuw scherm en dan daar staat het: "Gebruikersnamen en wachtwoorden op formulieren" aanvinken en dan OK klikken. dat is alles... (Zo doe je het voor internet explorer 8 ) Mvg, woody Bewerkt: 9 december 2010 door woody268 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.