Scarface92 Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 We hoeven ons inderdaad niet schuldig te voelen over wat een stel idioten heeft geflikt in de tijd van de slavernij. Die generatie is daar verantwoordelijk voor en niet wij van anno 2010. We kunnen ons sowieso niet voorstellen hoe het in die tijd was en wat voor gekken er leefde. Dus, ik zou mij op geen enkele manier schuldig bevinden tegen over de slavernij. Natuurlijk is het triest wat er allemaal is gebeurd maar je kunt nogmaals niet voorstellen hoe men in die tijd leefde en wat de situatie was. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2010 zo'n amerikaan vroeg aan me waar ik vandaan kwam. ik zei holland. ze wisten nederland nog niet eens te liggen. amerikanen denken dat amerika het enige land op aarde is ofzo. Amerikanen worden extreem nationalistisch groot gebracht, geen wonder dat ze Nederland niet kunnen vinden. Wat is dat nou weer voor iets doms. Nederland is niet belangrijk voor Amerikanen. Waarom zou een Amerikaan willen weten waar zo'n klein flut landje als Nederland ligt? Ik vind jou dom dat jij niet op de kaart aan kan wijzen waar Bristol ligt, wat, bijvoorbeeld, op een cultureel niveau hoger ligt dan heel Nederland. Wat is eigenlijk nog het nut van dit topic? Volgens mij is vrijwel iedereen er over eens dat we ons niet schuldig hoeven te voelen... Ik wilde alleen de mening van andere weten, en Amerikanen worden zeker wel heel nationalistisch opgevoed. Nederland heeft misschien geen nut om te weten, maar ze kunnen echt heel veel plaatsen niet aanwijzen hoor! Reageren
ikt Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 (bewerkt) Volgens vele Amerikanen zijn er UFO's, liggen de Himalaya en de Everest in Amerika en is Europa een land. En slavernij? Ik voel me er helemaal niet schuldig voor. Als je trouwens een andere blik wilt gaan krijgen op racisme, lees Noughts & Crosses. Bewerkt: 11 december 2010 door ikt Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ik vind het hele neger gebeuren geweldig. Echt geweldig. In Amerika zie je van die East Coast Gangsters rondlopen met hun bro's en ho's, en iedere neger die ze zien. Wassup niggah? En negerzoenen moesten vernandert worden Blanke vla, anyone? Precies, en Jodenkoeken mogen wel. Ik voel me er absoluut niet schuldig voor, het enige wat wij kunnen doen is zoiets als dit nooit meer laten gebeuren. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 (bewerkt) Ik zou niet weten waarom we ons schuldig zouden moeten voelen om de slavernij van vroeger, aangezien wij er überhaupt niks mee te maken hebben gehad en het al decennia geleden nog voorkwam voordat waarschijnlijk onze grootouders nog geboren moesten worden. Vroeger werd er anders over zaken gedacht die nu niet meer bij ons op zouden komen, vanwege onze denkwijze anno 2010. @jimmiefitz: Kijk op deze pagina en dan snap je waarom de naam nog wordt gehouden. Bewerkt: 12 december 2010 door Jesperkaj Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Schuldig voelen over slaverij van vroeger? Niet dus. Kan ik daar wat aan doen? Had ik het kunnen voorkomen? Heb ik eraan meegedaan? Allemaal nee, dus nee, ik voel me ook helemaal niet schuldig. Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Wat is dat nou weer voor iets doms. Nederland is niet belangrijk voor Amerikanen. Waarom zou een Amerikaan willen weten waar zo'n klein flut landje als Nederland ligt? Ik vind jou dom dat jij niet op de kaart aan kan wijzen waar Bristol ligt, Bristol is een plaats/stad, dat is wel even iets anders dan een land. Ik kan ook zoveel landen op de kaart aanwijzen die voor ons (totaal) onbelangrijk zijn. wat, bijvoorbeeld, op een cultureel niveau hoger ligt dan heel Nederland. Hoe wil je het cultureel niveau van een land meten? Reageren
Faenty. Geplaatst: 27 december 2010 Rapport Geplaatst: 27 december 2010 (bewerkt) Ze zoeken natuurlijk een excuus waarom zij dom, arm, onderdrukt en ouderwets zijn en wij slim, rijk, democratisch en vooruitstrevend . Ik zou zeggen: doorzoeken, want ook dit excuus haalt het niet. Nouja een reden is wel dat ze onze slaven waren :$ niet dat ik mne daat schuldig over voel heur Bewerkt: 27 december 2010 door Pwned. Reageren
Nissan Geplaatst: 10 januari 2011 Rapport Geplaatst: 10 januari 2011 (bewerkt) Wat is dat nou weer voor iets doms. Nederland is niet belangrijk voor Amerikanen. Waarom zou een Amerikaan willen weten waar zo'n klein flut landje als Nederland ligt? Ik vind jou dom dat jij niet op de kaart aan kan wijzen waar Bristol ligt, wat, bijvoorbeeld, op een cultureel niveau hoger ligt dan heel Nederland. Mening. Ik vind Bristol een stom kutstadje en weet daarom ook niet waar het ligt. Ik heb het wel eens bezocht, maar vond er geen reet aan en het deed me een beetje denken aan het klompendansen in Groningen. Montreal, New York City en Chicago weet ik dan wel weer blind aan te wijzen, dat vind ik namelijk pas steden met een goede dosis cultuur. Bewerkt: 10 januari 2011 door Cuban Gangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.