Jump to content

GTA IV start plots niet meer op


remco_p

Recommended Posts

Ik heb sinds kort GTA op een volledig nieuw systeem (+ nieuwe geïnstalleerd) met Windows XP + SP3 + .Net Framework SP1.

Hij heeft tot gisteravond ofzo gelopen....maar nu doet hij het ineens niet meer :(

Ik start hem op (met bureaublad icoontje) en ik krijg direct de melding:

"In Grand Theft auto IV is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak.

U was bezig met een bewerking. Deze gegevens zijn mogelijk verloren gegaan.

Vertel microsoft over dit probleem.

Rapport verzenden niet verzenden"

Ik heb al geprobeerd te repareren én gedeïnstalleer en opnieuw geïnstalleerd...maar hij doet het gewoon niet.

Ook heb ik de laatste nieuwe driver voor mijn grafische kaart

Aan de DVD ligt het iig niet denk ik. Tenminste, ik kan vanaf de DVD installeren en de CD/DVD "uitlezen".

Ik heb systeemherstel geprobeerd, maar dat heeft niet geholpen.

Ik vind het echt heel vreemd/raar...hij deed het eerst nog...en nu niet meer...en er is niets veranderd zover ik weet....

Please help

EDIT:

Ik heb met google dit topic op een andere GTA-site gevonden...hier staat echter verder niets bijzonders in wat mij verder helpt.

Dit is de beschrijving van de fout zoals ik hem vind in Start-->configuratiescherm --> systeembeheer --> logboeken

Gebeurtenis-id = 1000

Vastgelopen toepassing: gtaiv.exe, versie: 1.0.7.0, vastgelopen module: gtaiv.exe, versie: 1.0.7.0, vastgelopen op: 0x001b5087.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Bij deze melding in het logboek krijg ik ook steeds deze melding (deze heeft gebeurtenis-id 4097 en als bron: DrWatson):

De toepassing, F:\Games\GTA 4\Grand Theft Auto IV\GTAIV.exe, heeft een fout gegenereerd De fout is opgetreden op 09-12-2010 om 18.22.27.078 De gegenereerde uitzondering is c0000005 op adres 005B5087 (GTAIV)

Eerder vandaag (voor systeemherstel) waren dit de meldingen in het logboek:

Vastgelopen toepassing: gtaiv.exe, versie: 1.0.0.0, vastgelopen module: xlive.dll, versie: 3.4.18.0, vastgelopen op: 0x00123a8a.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Title GTAIV.exe (1, 0, 0, 0) XLive 3.4.0018.0 (WGX_XLIVE_V3.04_RTM.101014-0105) C:\WINDOWS\system32\xlive.dll

0x800706ba

Games for Windows - LIVE DLL

C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Windows Live\msidcrl40.dll 6.500.3165.0

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie.

Ik heb deze update uitgevoerd, maar ook dat heeft geen effect gehad.

Bewerkt: door remco_p
Link to comment
Delen op andere websites

update eerst even GTA4 en voer het spel ook als administrator uit

Toch maar eens VOLLEDIG van pc verwijderd, inclusief games for windows live en social club. Daarna alles weer compleet opnieuw geïnstalleerd en hij doet het weer. Nu maar GTA 4 updaten. Waar kan het nou aan gelegen hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

update eerst even GTA4 en voer het spel ook als administrator uit

Toch maar eens VOLLEDIG van pc verwijderd, inclusief games for windows live en social club. Daarna alles weer compleet opnieuw geïnstalleerd en hij doet het weer. Nu maar GTA 4 updaten. Waar kan het nou aan gelegen hebben?

Hoewel GTA 4 dus nu werkt, werkt nu Brothers in Arms - Hells Highway niet meer :-P en dat had ik volges mij eerst ook....dus wss conflict tussen die 2?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...