Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Weer een nieuwe, ik noem hem 'Lost' maar ik heb er geen tekst ingezet dat vond ik niet zo mooi.

V1

lost1d.jpg

V2

lost20.jpg

:eten:

EDIT:

Iedereen bedankt voor de reacties sowieso.

Hier is die zonder border voor de rest geen veranderingen.

lost3l.jpg

EDIT:

De V2 is klaar, ik ben er niet echt tevreden over misschien dat jullie hem beter vinden.

lostv2.jpg

Bewerkt: door Jeremy.
Geplaatst:

Ik vind de borders eerlijk gezegd nogal lelijk. Ik vind ze veels te dik en opvallend. De lichtbron bovenin vind ik ook niet subtiel geplaatst. De vonken zijn tof :Y5/10

Geplaatst:

Ik vind v2 ook mooier omdat het meer een geheel lijkt door de borders. Maar, net als de rest, vind ik dat ze wel weg mogen, het hele effect van de graphic gaat verloren vind ik.

7.5/10

Geplaatst:

v1 is het best, omdat ik vind dat bij v2 de borders aan de zijkanten het beeldvlak verkleinen. Verder zou ik niet zoveel met die textures overal rakelings neerplaatsen maar centreren naar de focal toe, zodat dat ook de aandachtspunt van je werk is. Voor de rest snap ik die rare opening (?) aan de onderkant van de focal ook niet. Foeilelijk als je het mij vraagt.

Probeer eens de textures ook achter de focal uit te laten komen en centreer ze rond jouw focal, dat maakt het werk mooier. En aan de linkerkant is genoeg plaats voor een mooie tekst. ;)

Veel succes met je verbeteringen, hoop er nog eens een te zien. :tu:

Ik vind v1 ook het mooist, in v2 verpesten die oversized borders het gehele plaatje vind ik

Over het algemeen ziet de sig er erg goed uit, die lichtbron is een beetje verkeerd geplaatst, verdier ziet het er erg goed uit, mooie stock, leuke effecten

KUTGW

Bewerkt: door Royboow

Top, wat een heerlijke diepte, je had wel wat meer met het licht mogen doen. D.m.v. een layer te maken en die over je focal heen wit te brushen met een softbrush en op overlay te zetten en dan met de opacity kloten totdat het goed is!

9/10

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

Persoonlijk vind ik dat zowel V1 als de nieuwe V2 sterke en zwakke punten hebben. Zo vind ik de effecten bij V1 erg mooi, ook dat spul aan de onderkant. Het wekt de illusie van een brandend vuurtje, een bepaalde energie, je kunt er eigenlijk van alles van maken. En dat vind ik mooi, dat je er zelf je eigen voorstelling bij kunt maken. Bij V2 vind ik op zijn beurt het kleurgebruik en de diepte erg geslaagd. Het is gewoon wat grauwer, donkerder, mysterieuzer. Dus mijn optelsom zou zijn: effecten van V1 + kleurgebruik en diepte van V2 = een topsignature. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...