Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

kan ik snelweg maken met sketchup? ja denk het zeker van wel,

maar kan ik via exporteren en opslaan als .3ds en openen in zmodeler en daarna opslaan als .dff of iets anders of niet??

want ik wil zoo graag leren modellen ben nu proberen van weggetje te maken met sketchup want ik kan echter niet volgen van tutorials van ander programma's zoals z modeler ofzo :s

wie kan me eens goed duidelijk uitleggen hoe ik dat precies moet doen of is dat niet mogelijk voor in gta te zetten?

edit => kun er iemand titel aanpassen want mijn toetsenbord doet echter k*t want azerty of qwerty in 1keer :s

Bewerkt: door sonny yoshi
Geplaatst:

Je kan idd een snelweg maken met Sketchup, maar ik raad je echt aan om te stoppen met Sketchup, trouwens dat raad ik iedereen aan die de Colfile niet kan aanpassen in 3ds max. Daarom raad ik iedereen aan om met 3ds max (7) te leren werken:

-3ds max is moeilijker, maar je stuit bijna nooit op bugs (onzichtbare muren)

-Het duurt weliswaar langer om 3ds max onder de knie te krijgen, maar je kan op een gegeven moment erg mooi modelen

-Je kan met 3ds max véél beter texturen, je kan de texturen scalen, moven, en anders op de model leggen

-Als je 3ds max onder de knie hebt kun je heel mooie ronde objecten maken, die je met Sketchup nooit zou kunnen maken

Ik heb hier een paar goede redenen gegeven om te gaan werken met 3ds max. Het kost veel tijd en moeite om er goed mee te gaan werken, maar dat heeft een modder er toch wel voor over. Ik tenminste.

Ik hoop dat ik je hiermee overtuigd hebt, je zult nu wellicht denken:

Sketchup is makkelijker en 3ds max is me veel te moeilijk

Maar op de lange duur heb je uiteindelijk veel meer aan 3ds max

Succes

EDIT: Even aanpassen.

Geplaatst:

njah ik geloof jou wel graag, maar 3ds max is ook te moeilijk voor me want ik kan niks maken met die programma alleen wat slordige zootje ja, maar had hem wel meteen verwijderd :s

Geplaatst:

Ja dat dacht ik in het begin ook tot ik een tutorial ging volgen over hoe je een eiland moet maken.

Ik begin er nu steeds meer van te snappen en het steeds leuker te vinden :)!

Het heeft wel een tijdje geduurt maar je moet er wel echt de tijd voor nemen om het te snappen.

Gewoon wat rotzooien is de beste manier. Allemaal tools uitproberen zodat je steeds meer ervaring op doet.

3dsmax leren is een grote inverstering maar uiteindelijk kan je er echt mooie dingen mee maken kijk maar is op ****** daar zie je echte meesterwerken waar je het verschil tussen een foto en een model niet ziet

srry mag geen reclame maken <_< <_<

Bewerkt: door burpicane

Zoals hier al gezegt is ga met 3ds max werken , er zijn hier genoeg nederlandse tutorials en personen zoals wauzie en ik die je kunnen helpen als je vragen hebt.

Ik heb ook wat wegen gemaakt, uiteraard geen snelwegen

Ik kan je 1 ding 100% zeker zeggen:

Als ik tijd en zin heb, hebben mijn models geen limiten, ik kan doen wat ik wil, en dat kan niet met sketchup.

Ik ken 3ds max 7 nu een tijdje en het is de hemel.

EDIT: K*T een te vroege release van deze screen :D

post-46-1120085115.jpg

Bewerkt: door bradley1990
Geplaatst:

mag ik vragen hoe je die dingen in gta sa krijgt ik snap dat met gta3.img enzo maar hoe krijg ik hem op de straat :puh:

Geplaatst:
mag ik vragen hoe je die dingen in gta sa krijgt ik snap dat met gta3.img enzo maar hoe krijg ik hem op de straat :puh:

Met MooMapper kan je hem in VC zetten (te downloaden in gtagames database)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...