DeJarnoxD Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Hallo! Ik heb onlangs mijn gta san andreas trailers geinstalleerd gekregen. Maar het probleem is nu (weerXD) dat de skin het niet doet ? Waar is het probleem denken jullie? Alvast bedankt! Reageren
djaeo Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 je zou de trainer kunnen verwijderen en kijken of het dan opgelost is. probeer anders een andere trainer te instaleren. Reageren
DeJarnoxD Geplaatst: 10 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2010 wat bedoel je precies met trainer Reageren
Royboow Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 wat bedoel je precies met trainer Het is geen trailer, maar een trainer Reageren
Beagle Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Ik denk dat ie het toch echt over een trailer mod heeft, dus zo'n ding wat je achter je auto hangt. Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Heb je de Carcols wel ge-edit? Lees altijd uitgebreid de Readme en kijk of je de carcols.dat (ofwatdanook) moet aanpassen Daar ligt ,t ook aan soms Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.