idrii6666 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Help Help!! ik raak nie door de misie aHome In a Hils wanneer ik op het dak ben gelad met mijn parachute dan vermoor ik die vijanden dan komen er meer raids Dan moet je naar binnen gaan maar binnen 5 sec staat er mision falit!!!!!!!!!! Reageren
Flokkert Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Ik denk dat je A Home in the Hills bedoeld? Misschien kan je hier even een kijkje nemen. Klik Hier! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 10 december 2010 Rapport Geplaatst: 10 december 2010 Het is de bedoeling dat als je eenmaal op het dak bent geland zoveel mogelijk Vagos vermoord. Als je iedereen hebt vermoord moet je vervolgens de overgebleven Triads naar binnen leiden. Binnen zitten ook behoorlijk wat Vagos, reken met iedereen af en ga alle kamers rond. Als laatste moet je Big Poppa vermoorden terwijl hij vlucht in een Phoenix. Kijk even voor tips op >deze< pagina. Succes! Reageren
idrii6666 Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ja deze misie bedoel ik danku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.