Royboow Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 Deze tutorial is mede mogelijk gemaakt door de Graphics Blog! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 Die stond toch ook al in de Graphics Blog, wat voor een waarde heeft het dan nog om 'm hier te posten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 Het is erg simpel idd, maar niet iets té simpel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 11 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 Het is erg simpel idd, maar niet iets té simpel? Nee, @ Cabyon, Kloep heeft er met .Levi. en -Matthijs- over gesproken en ze vonden het beter als ze ook hier worden geplaatst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 Leuke tutorial, alleen ben ik niet zo gecharmeerd over het eindresultaat. Het logo is veels te groot en dan heb je ook nog een hele kleine lettergrootte gebruikt. Het drop-shadow effect vind ik nou ook niet echt aanspraak hebben op zo'n logo. Het is erg simpel idd, maar niet iets té simpel? Nee, @ Cabyon, Kloep heeft er met .Levi. en -Matthijs- over gesproken en ze vonden het beter als ze ook hier worden geplaatst Hmm, dan vind ik het raar dat als je een blog hebt speciaal voor dit soort dingen dat je het ook hier zou moeten plaatsen. Dit maakt het blog zo onnodig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 Hmm, dan vind ik het raar dat als je een blog hebt speciaal voor dit soort dingen dat je het ook hier zou moeten plaatsen. Dit maakt het blog zo onnodig. Hoezo? In de blog staan ook nog heel veel andere artikelen die niet op het forum staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 Hmm, dan vind ik het raar dat als je een blog hebt speciaal voor dit soort dingen dat je het ook hier zou moeten plaatsen. Dit maakt het blog zo onnodig. Hoezo? In de blog staan ook nog heel veel andere artikelen die niet op het forum staan. Zie het dikgedrukte. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 december 2010 Zie het dikgedrukte. Op deze manier willen wij graag wat meer leden naar de blog toe trekken + het kan toch geen kwaad dat een tutorial ergens twee keer staat? Volgens mij is zo'n tutorial ervoor gemaakt om mensen te helpen... Ik zie het probleem niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.