llllllllll Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Hallo, ik ben opzoek naar een aantal hardcore-stuff (kicks bass kicks enzovoort) voor FL studio 9 oftewel Fruity Loops 9. Ik heb al gegoogled tuts gezocht op U-tube, packs gezocht maar niet veel goeds gevonden. Ik vraag daarom aan jullie of jullie nog wat weten te vinden. MVG, llllllllll Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Je gaat toch geen samples gebruiken? Die dingen hoor je zelf te maken. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Je kan twee dingen doen.. Download een plugin met een kick preset en distort enzo er op, of je layert 2 bestaande kicks op elkaar, moet wel dezelfde pitch zijn. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 11 december 2010 Rapport Geplaatst: 11 december 2010 Ik heb wel een pack met kicks. Ongeveer 60 kicks voor verschillende stijlen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.