GospGTA Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Goeienmorgen, ik ben iemand die graag alles wil weten, dus lees even het volgende bericht: Ik heb GTA gister uitgespeeld, en heb er 1dag over gedaan. Ik wil nu wat auto's pimpen bij de garage in het tweede deel. Ik moest even kijken welke je kon pimpen daar, toen zag ik de Sultan. Die moest ik nog als enige. Er stond bij weetjes een paar dingen, hier even twee waarvan ik iets wil weten. Versnellingen 5 Aandrijving 4WD Kan je met je auto schakelen, zo ja hoe dan? En aandrijving wat kan ej er mee. Of zit dat gewoon ingebouwt hoe meer gas je geeft hoe hoger je versnellingen. Help, en reageer op dit forumbericht:) Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Je kunt, zonder modificaties, niet schakelen in GTA San Andreas. Met aandrijving kan je niets, dat gaat alleen over hoe de auto rijdt. 4WD staat voor Vierwielaandrijving => Wikipedia. Reageren
GospGTA Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Je kunt, zonder modificaties, niet schakelen in GTA San Andreas. Met aandrijving kan je niets, dat gaat alleen over hoe de auto rijdt. 4WD staat voor Vierwielaandrijving => Wikipedia. Oke bedankt, wel jammer ;-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.