gamerrr Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 't klinkt misschien een beetje dom maar wat bedoelen ze toch met import en export van auto's in gta san andreas..? en hoe kan je dat dan doen?! ik snap er niet zoveel van want ik wil zo'n slamvan krijgen, daarom heb ik bij walktrough gekeken waar je em kan vinden en dan staat er: Export gerelateerd wat bedoelen ze daarmee?? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 haha :lol: Als je slamvan wilt moet je gewoon ff zorge dat je bij de missies van San Fierro bent en dan ff terug rijden naar Los Santos dan rijden er oppeens heeeeel veel rond B) Import en Export missies zijn missies bij een autoshop of hoe je het noemen wilt (Wang Cars heet het) Daar moet je dan auto's verzamelen en dan daar afleveren enzo.... Ze bedoelen met dat geexporteerd denk ik dat je hem nadat je hem afgeleverd heb kan je em kopen daar d8 ik :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Ja eerst ervoor zetten dan in die geele kraan gaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 eeuuhh.. ik snap er niet zoveel van maar die missie heb il al gehad volgens mij... ik zie ze helemaal niet rijden... op dit moment! maja... weet iemand ook waar ze VEEL rondrijden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 en waar is die wang cars dan? waar je die auto's kan afleveren enzo.. <_< ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Wang Cars zit tegen over je garage in San Fierro maar je kan daar pas dingen doen als je minimaal in de auto school alles brons heb Ik kwam ze trouwes gewoon tegen in Los Santos en er is oook een vaste plek voor de slamvan k zal wel ff plattegrondje zoeken dan vertel k je daar op ook meteen waar Wang Cars ligt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 heb jij alles al brons dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 ik heb een 100% savegame gedownload :rolleyes: B) Ja ik geef toe ik cheat maar, ik ben al naar wang cars geweest en daar kon ik alleen maar racen:S niet importeren enzow!:S weet iemand hoe dat wel kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Volgens mij kan je alleen racen daar. @gamerr, Je heb al twee keer een dubble post gedaan,dat mag niet want het staat in de regels,als je de forum regels nog niet gelezen heb:Kijk dan hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Karel- Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 importeren kan alleen in de haven van sf bij een gele kraan en een groot schip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GeeJee Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Wang Cars zit tegen over je garage in San Fierro maar je kan daar pas dingen doen als je minimaal in de auto school alles brons heb Ik heb alles al zilver in die auto school... maar ik zie bij wang cars ook nergens waar je een missie moet doen ofzow... :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Wang Cars zit tegen over je garage in San Fierro maar je kan daar pas dingen doen als je minimaal in de auto school alles brons heb Ik heb alles al zilver in die auto school... maar ik zie bij wang cars ook nergens waar je een missie moet doen ofzow... :rolleyes: Je moet eerst wang cars kopen en dan kan je die missies doen bij je garage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gamerrr Geplaatst: 30 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 hoe kan je em dan kopen>? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 hoe kan je em dan kopen>? Als je de Driving School hebt uitgespeeld ga je naar Wang Cars en zul je een icoontje zien ronddraaien (zoals je een huis zou kopen) en daar stap je dan in, betaal je en je hebt hem gekocht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.