Jump to content

Heb vier vraagjes aan jullie


loop

Recommended Posts

Hallo,

Heb vier vraagjes waar ik mee zit, hopelijk kunnen jullie die beantwoorden.

1: Als je mods op de singleplayer van GTA IV installeert kun je dan nog online in het multiplayer gedeelte van de game spelen?, zo ja worden die mods dan ook geactiveerd in een server die je zelf host waar ook andere multiplayer gamers in kunnen.

2: Is er een mogelijkheid om te zien hoeveel serial keys je nog te gebruiken hebt om de game te installeren.

Ik vraag mij namelijk af of ik een van mijn gebruikte keys wel goed gerevoked heb.

3: Is de naam waarmee je je op de Rockstar Social Club hebt geregistreerd ook verplicht je nickname in de online multiplayer wereld van GTA IV, zo ja kun je deze dan nog ingame online wijzigen?

4: Ik weet dat je standaard in de game geen trailer achter je vrachtwagen kunt hangen maar bestaat er misschien al een mod om dat wel te kunnen.

Alvast bedankt voor de reacties.

Paul.

Link to comment
Delen op andere websites

1. Je modificaties zullen niet werken in Multiplayer, aangezien je hiermee andere spelers kan lastig vallen. Er zijn hacks die er voor zorgen dat je in multiplayer kan 'cheaten', maar daar spreek ik niet over (en dat mag hier ook niet op het forum) want dat verpest de multiplayer-functie voor anderen.

Ik meen me te herinneren dat je met behulp van de Asi loader je trainers kan gebruiken in Free Mode, Player Match. Je kan daar toch geen geld verdienen en het doel is fun maken, dus dan mag je wel een trainer gebruiken. ^^

2. Je kan het serienummer oneindig keer gebruiken, deze zal niet opgaan. Je kan echter niet met twee mensen tegelijk GTA IV spelen.

3. Ja, dat is die. Je kan wel een tweede account aanmaken met een nieuwe naam.

4. Hiervoor raad ik je aan om eens te kijken op modding sites als GTAGarage en GTAGaming. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...