thegaytony13 Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 ik heb met cage fichting van de 3 mannen gewonnen en als ik santo moet doden na de cutscrene lig ik dood want hij laad dan wat moet ik doen?? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Misschien wachten tot hij klaar is met laden? Reageren
Svenie Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Als je TBOGT op PC speelt, je grafische instellingen minimaal zetten en de missie opnieuw spelen. Reageren
thegaytony13 Geplaatst: 13 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2010 ik snap dat niet welke instelingen laag zeten of minimaal ?? want ik hoor ook wie de eerste 2 en verlies de laatste. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 ik snap dat niet welke instelingen laag zeten of minimaal ?? want ik hoor ook wie de eerste 2 en verlies de laatste. Je grafische instellingen. Ga naar het pauzemenu, klik op het kopje Graphics en zet alle instellingen op low en de balkjes zo weinig gevuld mogelijk. De beeldkwaliteit zal niet meer zo mooi zijn dan, maar je kan het altijd nog terug zetten als het Cage Fighting gelukt is. Reageren
thegaytony13 Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2010 ok maar ik heb er 2 mensen verslagen en 1 verloren en dan gaat die andere cutscrene over van dat hij je niet in elkaar slaat maar dan blijft ie onijndig laden help wat moet ik doen??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.