Jump to content

Resistance 3

studio dewolf

Recommended Posts

Geplaatst:

Pfff 6 september pas... Resistance 2 was wel goede game, alleen je moet wel van het genre houden, met al die zombies enzo.

Geplaatst: (bewerkt)

wacht ik al lang op,jammer moet nog 3 online trophys hebben en heb de platina trophy maar daar zit geen kat meer op op resistance 2,jammer.

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Ik ga in de vakantie maar eens resistance 2 uitspelen, die is ongeveer op 90% nu alleen ik zat vast waardoor ik hem niet meer speelde :puh: Ik verheug me wel op deze, deze ga ik dan ook zeker spelen :)

Geplaatst: (bewerkt)

Resistance 2 was de beste het beste onlin. :klap:

Ook een leuke singel player met Hale.

Leuke wapens.

Ik raad julie deze zeker aan!!

Bewerkt: door idrii6666
Geplaatst:

maar ik kan nooit een game joinen,mijn internet werk nochtans perfect op andere games het is zo frustrerend ik wil(wou)alles uit het game halen,ik probeer het nog een paar keer maar dan doe ik mijn boeken toe.next!!!

• 2 weken later...
  • 5 weken later...
Geplaatst:

Ik hou echt van Resistance 2! :)

Vette actie, bosses enzo en de magnum :puh:

Ik hoop dat Resistance 3 ook vet zal zijn, met lekker veel bosses, wapens en actie :)

Geplaatst:

Tja die tropis kijk ik niet achter.

ONTOPIC: ik had er veel werk aan om Opperelvelhebber te zijn en alle livels op 30 te krijgen.

Resistance 3 moet ook zo fun zijn.

Geplaatst:

Tja die tropis kijk ik niet achter.

ONTOPIC: ik had er veel werk aan om Opperelvelhebber te zijn en alle livels op 30 te krijgen.

Resistance 3 moet ook zo fun zijn.

ik heb niet voor niets superhuman uitgespeeld .dus kun je evengoed voor alles gaan é :sigaar:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...