idrii6666 Geplaatst: 4 februari 2011 Rapport Geplaatst: 4 februari 2011 (bewerkt) Joch. Ik hoop dat je levens terug opladen en nit zo een systeem is zoals fall of man. ONTOPIC:Dan worden ze meestal bang van je en dat met die levels je personage is veel leuker als je lv 30 hebt op onlin. Oja : als je een potje resistance 2 wilt doen voeg me toe op Playstation Network ik heet idrii6666 Bewerkt: 4 februari 2011 door idrii6666 Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 6 juni 2011 Rapport Geplaatst: 6 juni 2011 (bewerkt) Ook resistance 3 heeft op de E3 een nieuwe trailer gekregen. De strijd tegen de Chimera gaat natuurlijk nog gewoon door en dat is weer goed te zien! http://www.youtube.c...embedded#at=102 Edit: Naast deze trailer is er ook nog gameplay verschenen die ze hebben laten zien op de E3 persconferentie van Sony Bewerkt: 7 juni 2011 door Kenny-Petrovic Reageren
frankyyguy Geplaatst: 9 juli 2011 Rapport Geplaatst: 9 juli 2011 (bewerkt) Ga ik zeker halen, Killzone 3 is mijn favorite FPS maar dit verhaal in Resistance is echt goed. Die SharpShooter bundle is niet eens zo duur... Moet ik echt deel 1 en 2 eerst spelen voordat ik 3 koop? Bewerkt: 9 juli 2011 door frankyyguy Reageren
thug Geplaatst: 10 juli 2011 Rapport Geplaatst: 10 juli 2011 Ga ik zeker halen, Killzone 3 is mijn favorite FPS maar dit verhaal in Resistance is echt goed. Die SharpShooter bundle is niet eens zo duur... Moet ik echt deel 1 en 2 eerst spelen voordat ik 3 koop? niet echt omdat je nu gwn met een nieuw personage speelt,maar eigelijk is het beter om ze toch rap nog eens te spelen het zou anders een zonde zijn. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 12 juli 2011 Rapport Geplaatst: 12 juli 2011 Ok, dan haal ik eerst 1 en 2 even. Kent iemand hier goeie sites waar je Resistance 3 kunt pre orderen? De doomsday edition staat er niet tussen bij bij Nedgame. Reageren
thug Geplaatst: 14 juli 2011 Rapport Geplaatst: 14 juli 2011 het vandaag resistance 3 bestelt heb voor de survivor edition gekozen kan echt niet wachten. Reageren
frankyyguy Geplaatst: 19 juli 2011 Rapport Geplaatst: 19 juli 2011 (bewerkt) Jammer genoeg is de Doomsday Edition alleen in Amerika. Ik wilde supergraag de sharpshooter en Playstation move er bij hebben, dus dat gaat duur worden. Bewerkt: 19 juli 2011 door frankyyguy Reageren
thug Geplaatst: 7 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2011 nog een maand btw speelt hier iemand resistance global? Reageren
frankyyguy Geplaatst: 16 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 16 augustus 2011 (bewerkt) nog een maand btw speelt hier iemand resistance global? Nog niet geprobeert. Je kunt daar toch ingame multiplayer skins winnen? Ziet er naar uit dat Resistance 3's story telling echt goed wordt. Bewerkt: 16 augustus 2011 door frankyyguy Reageren
thug Geplaatst: 20 augustus 2011 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2011 (bewerkt) nog een maand btw speelt hier iemand resistance global? Nog niet geprobeert. Je kunt daar toch ingame multiplayer skins winnen? Ziet er naar uit dat Resistance 3's story telling echt goed wordt. jup trailer is zalig btw Bewerkt: 20 augustus 2011 door thug Reageren
thug Geplaatst: 12 september 2011 Rapport Geplaatst: 12 september 2011 speelt hier echt niemand resistance? soit heb gisteren de campain uitgespeeld op normal en het was best al pittig omdat je gezondheid nu niet meer automatis bijvult moet je zelf achter health zoeken best kut op sommige momenten er komt nu meer tactiek bijkijken.wat nu wel leuk is dat je niet meer verplicht bent om hard uit te spelen om superhuman difficult te krijgen wat een pak minder stress en vooral gevloek en getier bespaard om eerst die verdomde hard uit te spelen.mijn eerste indruk was heel goed maar ik had niet echt het gevoel dat dit een resistance game er is niet héél veel vernieuwing maar na een tijdje was ik weer helemaal mee in het resistance sfeertje alles is nu veel grouwer met weinig kleur je juiste mix voor een toch wel horrorachtig verhaal een must have voor fps gamers.jammer genoeg kan het COD op online vlak niet evenaren je moet bijna een heel magazijn leegschieten voor je vijand neerligt wat soms tot irritaties leid online zal ik tot het hoogste level gaan maar dan stopt het ook. 9/10 Reageren
frankyyguy Geplaatst: 16 september 2011 Rapport Geplaatst: 16 september 2011 Resistance FOM en Resistance 2 zij altijd aardig populair geweest, maar vanwege de enorm grote hoeveelheid populaire games die uit zijn gekomen en nog uit moeten komen dit seizoen(vooral Modern warfare 3 en Battlefield 3) heeft dit een grote impact op Resistance 3. Een paar vrienden van me en ik hebben Resistance 3 al gespeeld. De campaign vind ik beter dan ieder andere First Person shooter tot nu toe, een grotere verbetering op het grafisch gebied en art textures, maar vooral het verhaal en de spannende variërende missies vind ik uniek en beter dan in R1 en R2. De reviews zijn erg positief en noemen het een must buy voor Shooter fans. Mee eens, kopen zou ik zeggen, vooral als je een keer meer wilt in een campaign dan alleen knallen. Reageren
thug Geplaatst: 17 september 2011 Rapport Geplaatst: 17 september 2011 Resistance FOM en Resistance 2 zij altijd aardig populair geweest, maar vanwege de enorm grote hoeveelheid populaire games die uit zijn gekomen en nog uit moeten komen dit seizoen(vooral Modern warfare 3 en Battlefield 3) heeft dit een grote impact op Resistance 3. Een paar vrienden van me en ik hebben Resistance 3 al gespeeld. De campaign vind ik beter dan ieder andere First Person shooter tot nu toe, een grotere verbetering op het grafisch gebied en art textures, maar vooral het verhaal en de spannende variërende missies vind ik uniek en beter dan in R1 en R2. De reviews zijn erg positief en noemen het een must buy voor Shooter fans. Mee eens, kopen zou ik zeggen, vooral als je een keer meer wilt in een campaign dan alleen knallen. vooral het boot level vond ik machtig goed gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.