Frans Dirx Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 (bewerkt) Hallo, ik ben een van de oprichters van Rovin Studio's die Nedelandse mods maken voor de GTA serie. Ons eerste project was GTA ViceCity NL. Deze is inmiddels al bijna 10.000 keer gedownload en is dus een succes gebleken. Wij hebben besloten om GTA III ook te modden voordat San Andreas uit zo komen maar dat is een beetje uitgelopen omdat de GTA III mod nog een stukje verder gaat dan onze Vice City mod. Ik wou jullie deze mods niet onthouden. Hier vind je alle informatie over de mods en ook waar je ze kunt downloaden. Alle opmerkingen en commentaar op onze mods zijn natuurlijk van harte welkom. Een paar screens: Bewerkt: 29 juni 2005 door Frans Dirx Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Wil je ff de link verwijderen. Dit mag niet *kijkt naar regels*. Reageren
SWYV Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 ik kan nergens downloaden hoor want download werkt niet Reageren
Frans Dirx Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 hoe kan jullie de goede link geven als ik geen links mag posten? :unsure: maar die link op onze site werkt gewoon hoor, je word dan doorgelinkt naar gamershell en daar kan je em downloaden door op een server te klikken. vergeet de fix niet, die staat op onze eigen website. Reageren
gangster28 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 ziet er wel vet uit maar is dat allemaal zelf gemaakt? Reageren
Mania-92 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 hoe kan jullie de goede link geven als ik geen links mag posten? :unsure: maar die link op onze site werkt gewoon hoor, je word dan doorgelinkt naar gamershell en daar kan je em downloaden door op een server te klikken. vergeet de fix niet, die staat op onze eigen website. Pm se7en maar eens. Hij is 24/7 aanwezig, tenminste dat zie hij . Hij zegt wel of het mag ofniet. Reageren
Frans Dirx Geplaatst: 29 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juni 2005 Wij hebben alle textures, vertaling en nederlandse radiostations zelf gemaakt. Alleen de automodellen niet. Reageren
Time Fighter Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Geplaatst: 30 juni 2005 De screens zien er mooi uit. Owja, vicecityNL is dat heel vicity in het nederlands is? Dat is echt een top mod. B) Reageren
mastermike23 Geplaatst: 4 juli 2005 Rapport Geplaatst: 4 juli 2005 heeey ik wil die hijskraan van sa wil ik gaan verven in de kleur oranje wie kan mij helpen hoe ik dit moet doen en welk programma ik ervoor moet gebruiken ??? en ik heb nog meer vragen 1:de bulldozer wil ik ooki oranje 2: ik inplaats van een kar met zand voor achter de vrachtwagen een hijskraan in stukken erop willen liggen 3:ik wil sa een sorrt groot bouwbedrijf maken zou dat kunnen groetjes mike Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 juli 2005 Rapport Geplaatst: 29 juli 2005 heeey ik wil die hijskraan van sa wil ik gaan verven in de kleur oranje wie kan mij helpen hoe ik dit moet doen en welk programma ik ervoor moet gebruiken ???en ik heb nog meer vragen 1:de bulldozer wil ik ooki oranje 2: ik inplaats van een kar met zand voor achter de vrachtwagen een hijskraan in stukken erop willen liggen 3:ik wil sa een sorrt groot bouwbedrijf maken zou dat kunnen groetjes mike Deze vragen kan je beter stellen in GTA Modding Help. Klik daarvoor hier. Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 31 juli 2005 Rapport Geplaatst: 31 juli 2005 Hallo, ik ben een van de oprichters van Rovin Studio's die Nedelandse mods maken voor de GTA serie. Ons eerste project was GTA ViceCity NL. Deze is inmiddels al bijna 10.000 keer gedownload en is dus een succes gebleken. Wij hebben besloten om GTA III ook te modden voordat San Andreas uit zo komen maar dat is een beetje uitgelopen omdat de GTA III mod nog een stukje verder gaat dan onze Vice City mod. Ik wou jullie deze mods niet onthouden. Hier vind je alle informatie over de mods en ook waar je ze kunt downloaden. Alle opmerkingen en commentaar op onze mods zijn natuurlijk van harte welkom. Een paar screens: welke link? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.