idrii6666 Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Hallo ik moet altijd daten met mijn vriendin of mijn relatie gaat achteruit als het leeg is dumpt ze me!!! maar ik wil eens rustig rondrijden maar dat lukt niet want ik moet om de 6 min daten weet er iemand een manier om het te stopen zonder te doden en dumpen Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Gewoon negeren. Ze zal je uiteindelijk nooit dumpen, ze zeiken alleen maar wat in het rond. Reageren
idrii6666 Geplaatst: 12 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2010 Ik heb eens een 200gta dagen niet gedate met Denise toen ik wlide gaan daten zij ze ik dump je er zijn nog genoeg vissen in de zee Maar ik wil dit niet laten gebeuren met de andere Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 12 december 2010 Rapport Geplaatst: 12 december 2010 (bewerkt) Je kunt proberen om niet bij hun stad in de buurt te komen. Want ze zullen je alleen bellen als je in de buurt bent, maar dat lijkt me heel lastig. Verder weet ik zo 1,2,3 geen oplossing. Bewerkt: 12 december 2010 door Bierbuikje Reageren
_niickk Geplaatst: 23 december 2010 Rapport Geplaatst: 23 december 2010 Hallo ik moet altijd daten met mijn vriendin of mijn relatie gaat achteruit als het leeg is dumpt ze me!!! maar ik wil eens rustig rondrijden maar dat lukt niet want ik moet om de 6 min daten weet er iemand een manier om het te stopen zonder te doden en dumpen Om de 6 minuten? weet je zeker dat je niet een héél klein beetje overdrijft? Als je ze normaal gesproken 1xtje date af en toe dan heb je geen last van ze, bij mij duurt het gemiddeld een uur of 5/6 achter elkaar voor ze dan eens bellen voor een date. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.