Jump to content

BSOD DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL


Zombiespeed

Recommended Posts

Heey ik heb nu al sinds het begin van t weekend heel vaak bluescreens

Boven aan op de bluescreen staat dan iets van DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

En de codes :

0x000000D1 (0x00000008, 0x00000002, 0x00000001, 0x87429796)

Weet iemand hier een oplossing voor??

Link to comment
Delen op andere websites

Heey ik heb nu al sinds het begin van t weekend heel vaak bluescreens

Boven aan op de bluescreen staat dan iets van DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

En de codes :

0x000000D1 (0x00000008, 0x00000002, 0x00000001, 0x87429796)

Weet iemand hier een oplossing voor??

http://kadaitcha.cx/xp/stop_error.html#0x000000D1

Een van je drivers zit te fokken. Meestal staat onderaan of op 3/4e ook nog het schuldige bestand, schrijf dat eens op :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heey ik heb nu al sinds het begin van t weekend heel vaak bluescreens

Boven aan op de bluescreen staat dan iets van DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

En de codes :

0x000000D1 (0x00000008, 0x00000002, 0x00000001, 0x87429796)

Weet iemand hier een oplossing voor??

http://kadaitcha.cx/xp/stop_error.html#0x000000D1

Een van je drivers zit te fokken. Meestal staat onderaan of op 3/4e ook nog het schuldige bestand, schrijf dat eens op :)

volgens mij iets van ndis ofzo, maar ik zal wel kijken als ik zo weer een bluescreen krijg

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens The Webz zijn de drivers van je netwerkkaart niet goed of is je netwerkkaart zelf kapot.

Hmm zoiets kan kloppen

voordat ik die bluescreens echt regelmatig kreeg wou ik Hotspotshield instaleren om de amerikaanse versie van Maplestory te spelen, maar omdat ik zag dat ie ook een Driver instaleerde enzo ging ik snel de instalatie afkappen

Weet je dan mischien hoe ik dat kan oplossen?

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens The Webz zijn de drivers van je netwerkkaart niet goed of is je netwerkkaart zelf kapot.

Hmm zoiets kan kloppen

voordat ik die bluescreens echt regelmatig kreeg wou ik Hotspotshield instaleren om de amerikaanse versie van Maplestory te spelen, maar omdat ik zag dat ie ook een Driver instaleerde enzo ging ik snel de instalatie afkappen

Weet je dan mischien hoe ik dat kan oplossen?

Haal eerst je netwerkkaart(als het geen on board is) er eens uit om te kijken of het dan niet voorkomt.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens The Webz zijn de drivers van je netwerkkaart niet goed of is je netwerkkaart zelf kapot.

Hmm zoiets kan kloppen

voordat ik die bluescreens echt regelmatig kreeg wou ik Hotspotshield instaleren om de amerikaanse versie van Maplestory te spelen, maar omdat ik zag dat ie ook een Driver instaleerde enzo ging ik snel de instalatie afkappen

Weet je dan mischien hoe ik dat kan oplossen?

Haal eerst je netwerkkaart(als het geen on board is) er eens uit om te kijken of het dan niet voorkomt.

Dan haal ik dat ding eruit en moet ik weer wachten op een bluescreen xD

is er geen simpelere manier?

edit:

Heb hotspotshield nu opnieuw geinstaleert en dit keer helemaal, hotspot shield doet t en hopelijk krijg ik ook geen bluescreens meer

Iig bedankt voor het helpen en bedankt voor het zeggen dat t aan mn netwerk dinges ligt :D

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens The Webz zijn de drivers van je netwerkkaart niet goed of is je netwerkkaart zelf kapot.

Hmm zoiets kan kloppen

voordat ik die bluescreens echt regelmatig kreeg wou ik Hotspotshield instaleren om de amerikaanse versie van Maplestory te spelen, maar omdat ik zag dat ie ook een Driver instaleerde enzo ging ik snel de instalatie afkappen

Weet je dan mischien hoe ik dat kan oplossen?

Haal eerst je netwerkkaart(als het geen on board is) er eens uit om te kijken of het dan niet voorkomt.

Dan haal ik dat ding eruit en moet ik weer wachten op een bluescreen xD

is er geen simpelere manier?

Je hoeft nergens op te wachten, als je dan geen BSoD's meer krijgt kun je ervan uitgaan dat deze kapot was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...