Cabyon Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Zoals de titel zegt.. Ik zeg het gewoon zoals het is, ''ik zit op een forum'' zeg ik dan, en als ze vragen ''is dat niet saai?'' antwoord ik gewoon steevast met ''nee, is leuk, je moet ook komen.''. En jullie? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Van dit forum weet sowieso niemand dat ik hier zit volgens mij. Van een ander forum weten sommige vrienden het wel. Reageren
.Senne Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Niemand vraagt erom en niemand is erin geïnteresseerd op een paar vrienden na, en die weten zelf wel hoe het eraan toegaat op fora. Voor de rest loop ik er ook niet mee te koop, laat ons zeggen dat ik een mooi echt leven heb en dit als een extraatje bekijk voor als ik me verveel of op de PC zit. Reageren
Redeemed Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Als iemand dat zegt vraag ik altijd of dat forum dan inmiddels niet heel erg plat is geworden. Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Boeie, volgens mij is niemand geïnteresseerd dat je op een forum zit. Reageren
Niiek Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Niemand vraagt erna, dus ik zeg ook niets Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Als ik iemand ontmoet zeg ik altijd dat ik Teh_Ninja ben, mensen herkennen je dan meteen. Ze zijn meestal nog vereerd ook dat ik ze aankijk. Reageren
vice Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Volgens mij weet niemand van mijn vrienden het, ik ben volgens mij ook een van de enige van mijn klas (en verder ook denk ik) die op enkele forums zit, al de rest houd zich bezig met die Facebook toestanden en zo, waar ik me eigenlijk niet zo in interesseer, kan wel leuk zijn om eens te reageren op een foto, maar om dat alle dagen te doen op 25 foto's lijkt me wel saai worden. Op een forum heb je steeds weer een ander onderwerp . Ik ben ook nog nooit op school op Gtaforum geweest, moet ik misschien eens doen, maar ja xD... Op school doe ik dan wel spele.nl ofzo. Reageren
Dotz Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Niemand vraagt erom en niemand is erin geïnteresseerd op een paar vrienden na, en die weten zelf wel hoe het eraan toegaat op fora. Voor de rest loop ik er ook niet mee te koop, laat ons zeggen dat ik een mooi echt leven heb en dit als een extraatje bekijk voor als ik me verveel of op de PC zit. Idem, als men er naar vraagt geef ik waarheidsgetrouw antwoord. Ermee te koop lopen vind ik ook een beetje vreemd. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 13 december 2010 Rapport Geplaatst: 13 december 2010 Niemand vraagt erom en niemand is erin geïnteresseerd op een paar vrienden na, en die weten zelf wel hoe het eraan toegaat op fora. Voor de rest loop ik er ook niet mee te koop, laat ons zeggen dat ik een mooi echt leven heb en dit als een extraatje bekijk voor als ik me verveel of op de PC zit. dan verveel jij je dus best wel vaak aangezien je postcount nee geintje Maar niemand van men vrienden op 2 na weten dat ik op dit forum zit, 1tje zit hier namelijk ook, maarja verder is er niet veel interesse voor :'( Reageren
GTA-top Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Maar niemand van men vrienden op 2 na weten dat ik op dit forum zit, 1tje zit hier namelijk ook, maarja verder is er niet veel interesse voor :'( spijt me om te zeggen maar FireFighter is al een tijdje weg hoor... of neem ik nu iemand door elkaar? Reageren
j0uk3 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 "Ik zit op het GTAforum" "WTF! is een forum" "Daar kan je praten enzo" "Oh boeiend" xD Reageren
Cheers. Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Geplaatst: 17 december 2010 Niemand weet wat ik achter de computer doe alleen muziek luisteren, verder heb ik het er nooit over ofzo..... Reageren
aron24 Geplaatst: 3 mei 2015 Rapport Geplaatst: 3 mei 2015 Niks, het is niet interessant en niemand vraagt je erna. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.