Jump to content

Wat/Hoe zeggen jullie over dat jullie op een forum zitten?


Cabyon

Recommended Posts

Niemand vraagt erom en niemand is erin geïnteresseerd op een paar vrienden na, en die weten zelf wel hoe het eraan toegaat op fora. Voor de rest loop ik er ook niet mee te koop, laat ons zeggen dat ik een mooi echt leven heb en dit als een extraatje bekijk voor als ik me verveel of op de PC zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij weet niemand van mijn vrienden het, ik ben volgens mij ook een van de enige van mijn klas (en verder ook denk ik) die op enkele forums zit, al de rest houd zich bezig met die Facebook toestanden en zo, waar ik me eigenlijk niet zo in interesseer, kan wel leuk zijn om eens te reageren op een foto, maar om dat alle dagen te doen op 25 foto's lijkt me wel saai worden. Op een forum heb je steeds weer een ander onderwerp :puh:.

Ik ben ook nog nooit op school op Gtaforum geweest, moet ik misschien eens doen, maar ja xD... Op school doe ik dan wel spele.nl ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand vraagt erom en niemand is erin geïnteresseerd op een paar vrienden na, en die weten zelf wel hoe het eraan toegaat op fora. Voor de rest loop ik er ook niet mee te koop, laat ons zeggen dat ik een mooi echt leven heb en dit als een extraatje bekijk voor als ik me verveel of op de PC zit.

Idem, als men er naar vraagt geef ik waarheidsgetrouw antwoord. Ermee te koop lopen vind ik ook een beetje vreemd.

Link to comment
Delen op andere websites

Niemand vraagt erom en niemand is erin geïnteresseerd op een paar vrienden na, en die weten zelf wel hoe het eraan toegaat op fora. Voor de rest loop ik er ook niet mee te koop, laat ons zeggen dat ik een mooi echt leven heb en dit als een extraatje bekijk voor als ik me verveel of op de PC zit.

dan verveel jij je dus best wel vaak aangezien je postcount :7

nee geintje :puh:

Maar niemand van men vrienden op 2 na weten dat ik op dit forum zit, 1tje zit hier namelijk ook, maarja verder is er niet veel interesse voor :'(

Link to comment
Delen op andere websites

Maar niemand van men vrienden op 2 na weten dat ik op dit forum zit, 1tje zit hier namelijk ook, maarja verder is er niet veel interesse voor :'(

spijt me om te zeggen maar FireFighter is al een tijdje weg hoor... of neem ik nu iemand door elkaar?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...