Jump to content

Nieuw @ GTA IV


OscarPownedYou

Recommended Posts

Ik heb dit jaar voor sinterklaas GTA IV (and story's of liberty city) gekregen, en ik heb een aantal vragen over de game en de community.

Vraag 1:

Voordat ik GTA had, speelde ik Battlefield2, een spel met Clans. Heb je hier ook Clans?

Vraag 2:

Is dit een help forum, een klets forum, of een van alles en nog wat forum? (er staat te veel om allemaal te lezen/onderzoeken)

Vraag 3:

Organiseren jullie weleens activiteiten; zoals een afspraak om een keer met z'n allen online te komen enzo?

Naja, dat was het wel. Oja, nog heel even kort voorstellen: Ik ben Oscar, woon in Noord-Holland en het GTA iv en alle uitrbeidingen. Ik maak zelf graag site's voor bijvoorbeeld clans en voor mezelf. Ik heb momenteel een site met blog's, strip's en nog veel meer. Maar toen ik nog Battlefield speelde maakte ik ook site's voor clans, clanwars, etc. etc. En natuurlijk: GTAiv powned! GTAgames.nl (denk ik) ook! xd

Link to comment
Delen op andere websites

1. Ja, je kunt een (GTA) clan oprichten op het forum. Lees eerst even -deze- pagina goed door, zodat je voldoende bent geïnformeerd over het oprichten van een clan.

2. Over het algemeen is dit een forum met GTA als hoofdonderwerp. Maar buiten dat is er ook nog veel meer te ontdekken zoals het, Lifestyle, Graphics, Computer Talk of Games gedeelte. Je kunt hier terecht voor zowel vragen als gezelligheid.

3. Clans binnen het forum organiseren regelmatig clan meetings waaraan je kunt meedoen. Een overzicht van alle clans kun je -hier- vinden.

Welkom op het forum en veel plezier! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt!

Ik speel het op de PC.

Heb even gekeken op de topic's, en het lijkt me wel wat om lid te worden van een clan.

Ik moet nog even kijken welke, dit komt nog wel een keertje, eerst maar even goed worden in online, want na 1x online te hebben gespeeld word ik echt niet toegelaten :schater:

Als je trouwens lid bent van een Gang, moet je dan nog een Gangtag/prefix in je naam zetten? Zo ja, hoe?

Bewerkt: door OscarPownedYou
Link to comment
Delen op andere websites

Gangtags zijn in GTA IV niet beschikbaar, en dus ook niet verplicht. Bij de meeste clans op dit forum is het normaal niet benodigd om goed online te zijn, het gaat 'm puur om de gezelligheid. ;)

Ik weet echter niet of er wel een actieve PC-clan op dit forum is, daarvoor neem je best even een kijkje in dat forum. Als je er je keuze niet vind kan je ook gewoon veel online spelen en na een tijdje maak je daar wel vrienden en kan je eventueel een internationale clan joinen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gangtags zijn in GTA IV niet beschikbaar, en dus ook niet verplicht. Bij de meeste clans op dit forum is het normaal niet benodigd om goed online te zijn, het gaat 'm puur om de gezelligheid. ;)

Ik weet echter niet of er wel een actieve PC-clan op dit forum is, daarvoor neem je best even een kijkje in dat forum. Als je er je keuze niet vind kan je ook gewoon veel online spelen en na een tijdje maak je daar wel vrienden en kan je eventueel een internationale clan joinen.

Oké, jammer dat er zo weinig PC spelers zijn (hier). Maar dan houd ik het ook gewoon voor de gezelligheid, jammer dat je niet op een GangTopic kan zonder lid te zijn. Ik kan best lid worden, maar dat heeft weinig zin als het een xBox gang is... Maargoed, ik zie nog wel.

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Als eerste, welkom op het forum en wat een eer dat je als eerste in de IV fora bent gaan posten. Gezellig. ;)

Ten tweede wil ik even een stukje verwarring wegnemen die ik haal uit je laatste reactie. De Gangs en Corporations zijn ledengroepen hier op het forum die zich primair op het forum richten. Het kan heel goed voorkomen dat er dus forumgangs zijn die niets doen met online gaming.

Voor het online gamen hebben we het Multiplayer gedeelte. Hier kan je vragen stellen over de diverse multiplayer mogelijkheden, maar ook terecht voor echte handson online actie. Zoals hier even al genoemd werd, Meetingpoint om met alles en iedereen een keer online te gaan, of bijvoorbeeld voor het zelf organiseren van een avondje online gamen.

Daarnaast is er nog de Clans afdeling. Daar zijn de echte GTA clans te vinden die actief zijn op dit forum. Het zijn er twee; LKZ voor primair de PS3 en deels ook de PC, en Death Inc. voor de xbox 360.

Link to comment
Delen op andere websites

Als eerste, welkom op het forum en wat een eer dat je als eerste in de IV fora bent gaan posten. Gezellig. ;)

Ten tweede wil ik even een stukje verwarring wegnemen die ik haal uit je laatste reactie. De Gangs en Corporations zijn ledengroepen hier op het forum die zich primair op het forum richten. Het kan heel goed voorkomen dat er dus forumgangs zijn die niets doen met online gaming.

Voor het online gamen hebben we het Multiplayer gedeelte. Hier kan je vragen stellen over de diverse multiplayer mogelijkheden, maar ook terecht voor echte handson online actie. Zoals hier even al genoemd werd, Meetingpoint om met alles en iedereen een keer online te gaan, of bijvoorbeeld voor het zelf organiseren van een avondje online gamen.

Daarnaast is er nog de Clans afdeling. Daar zijn de echte GTA clans te vinden die actief zijn op dit forum. Het zijn er twee; LKZ voor primair de PS3 en deels ook de PC, en Death Inc. voor de xbox 360.

Ohhh.... xd

Oké, thanks. Dan kijk nog wel even, zie wel hoe het uitpakt ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...