TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 (bewerkt) Billie Joe BoerBanaan! :$ Bewerkt: 14 december 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 Bam margera omdat ik net zo gestoord ben, en chester bennington vanwege zijn zangkunsten en men vergelijkenissen met hem Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 (bewerkt) Chuck Norris... Dôh... En Steffen en Flip van New Kids uiteraard Bewerkt: 14 december 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2010 Ik heb geen echte held...er zijn wel mensen die ik bewonder of waarvan ik mezelf een fan noem, maar een held, nee. Helden zijn naar mijn idee personen die je leven hebben veranderd of voor een groot deel hebben beïnvloed en dat heb ik niet. Gelovigen noemen bijvoorbeeld vaak Jezus als hun held, omdat hun hele leven op hem gericht is. Voor mij is er geen persoon waar mijn leven op gericht is of die m'n leven heeft veranderd/beïnvloed. Personen die ik zeer bewonder zijn er wel. Sowieso Edgar Davids, maar ook iemand als Jeroen van Koningsbrugge bewonder ik wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 En Steffen en Flip van New Kids uiteraard Hier sluit ik mn eigen bij aan. Geweldig wat hun hebben opgezet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Daantja Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 myn xbox en mijn sgatje kimberly :bonk: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sorrow Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 Sid Vicious! En iedereen van Green Day natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) myn xbox en mijn sgatje kimberly :bonk: Dude... Even serieus... Als je denkt dat je schatje(met ch...) dit ooit leest, zou ik de volgorde toch omdraaien... Anders denk ik niet dat je lang van d`r kan genieten... Of eigenlijk nog beter, noem die Xbox helemaal niet... Een meisje hoort namelijk toch echt eerder te komen dan een gameconsole, véél eerder to be honest Bewerkt: 15 december 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 Sid Vicious! Because Sid rules the world!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 Donkey Rollers (Raoul, Johan, Peter en Michel) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Rodney Carrington! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FrankDangerz Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Spongebob en Patrick Ster & Eminem a.k.a Slim Shady. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cash Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Johnny Cash Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 Francesc Fabregas en Gareth Bale. Gewoon omdat het geweldige voetballers zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pk99 Geplaatst: 2 april 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 april 2011 billie joe armstrong tré cool en mike dirnt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.