NickyHendriks Geplaatst: 2 juni 2011 Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2011 Ik heb veel helden.. Een hele belangrijke in mijn leven is Leo Fender. Zonder hem hadden we veel gitaren (en vooral bassen) moeten missen. Maar als ik al mijn helden op wil noemen komen we heel erg ver, zijn er heel veel. Muzikale helden en inspiraties tot wetenschappers en wiskundigen. Maar ik houd het even op de muzikale en een paar overigen. Cliff Burton Jason Newsted Steve Harris Kirk Hammett Dave Mustaine James Hetfield Martin van Drunen Tomi Joutsen Shavo Odadjian Serj Tankian Daron Malakian Niclas Etelävuori Tomi Joutsen Geheel Sabaton Jared Leto Shannon Leto Tomo Miličević Jimi Hendrix Joe Satriani Till Lindeman Oliver Riedel En nog oh zo veel meer. Dit zijn er nog maar een paar, maar over het algemeen van alle muziek die ik luister zijn de bassisten mijn helden. Maarja, dat komt als je zelf basgitaar speelt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2011 God . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Therobster Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2011 Mijn helden zijn: Duke nukem Master chief van halo Yuna de high summoner Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2011 Gaben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2011 Hoe kunnen mensen god als held nemen ? Geloof lekker in iets wat niet bestaat Anyway's chester bennington is mijn held ^^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cheers. Geplaatst: 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2011 Hoe kunnen mensen god als held nemen ? Geloof lekker in iets wat niet bestaat ik geloof er zelf ook niet in maar even wat respect voor mensen die er wel in geloven. Ontopic: mijn lijstje met helden: Mijn Vader James Hetfield. Kirk Hammet Lars Ulrich Robert Truijlo Cliff Burton Jason Newsted Serj tankian Marcel Schirmer Dave Mustaine David ellefson (als ik het goed schrijf) Ik denk zelf dat heel wat ''helden'' vergeten ben maar op dit moemet kan ik alleen hier opkomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MidnightMayhem Geplaatst: 1 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2012 Daft Punk, Alex Agnew en Philippe Geubels. Ik zou alles geven om in hun plek te kunnen staan ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tommy-Vercetti Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 God. Boerdave Want hij is gewoon geniaal Tsja... Mezelf. Jij? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 Wat kiezen jullie weinig heldinnen zeg, vrouwen kunnen ook cool zijn hoor... ;-( Ik heb er een hele hoop, maar 'helden' of 'heldinnen' vind ik te ver gaan, want niemand is perfect natuurlijk. Er zijn dan ook hordes mensen waar ik jaloers op ben en die ik respecteer voor bepaalde dingen, maar niet voor alles. In de Harry Potter series zijn een hoop fictieve personages waarvan ik denk "Harry, dump die Ron en Cho nou eens en ga met Loena en Nymphadora om, gek, dat zijn toch de beste vriendinnen die je je kan wensen?". In het geheel kies ik dus J.K. Rowling als één van mijn vele held(inn)en! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dr.Oppai Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 God. Boerdave Want hij is gewoon geniaal Tsja... Mezelf. Jij? Mitchell natuurlijk! Mitchell is de man! <3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BiglifeRPG Geplaatst: 3 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 januari 2012 Mijn vader Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 januari 2012 Dan toch maar een lijstje Mijn Eigen Ouders Bands en zowat alle bandleden zoals Nazareth Helix Kick Axe Rush Mott The Hoople Megadeth Deep Purple White Snake UFO Scorpions Tank AC/DC New York Dolls Twisted Sister Supertramp KISS Praying Mantis Krokus Led Zeppelin Yesterday & Today (E)merson(L)ake &(P)Almer Marc Bolan David Bowie Jethro Tull Budgie Heavy Metal Kids Aerosmith And Many more. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 6 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 6 januari 2012 Gaben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
norik Geplaatst: 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 7 januari 2012 Hoe kunnen mensen god als held nemen ? Geloof lekker in iets wat niet bestaat Anyway's chester bennington is mijn held ^^ **** you tegen God is tegen mij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zombiespeed Geplaatst: 14 januari 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2012 Gaben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.