Jump to content

Weer eens gephotoshopt

Recommended Posts

Geplaatst:

Jongens, meisjes,

De oude vandagen in deze sectie kennen mij misschien nog van vroeger, toen ik zo nu en dan een lekker aan de photoshop zat. Helaas zijn de photoshop kriebels echter een tijd geleden overgegaan en was ik gestopt. Vandaag had ik na een jaartje of 2 weer eens zin om wat te proberen en om te kijken of ik het nog een beetje in mij heb. Ik heb de photoshop onder het stof vandaan gehaald en ben aan de slag gegaan.

Resultaat:

justinbiebertom.jpg

Los gezien van het fijt je wel of niet van deze jongen of zijn muziek houd, graag wat inhoudelijk commentaar. Let dus ook op het geheel en trek niet alleen een vieze bek als je Justin niks vind. Zelf vind ik hem aardig gelukt als je bekijkt dat ik zeker 2 jaar lang geen photoshop heb aangeraakt. Er zitten ongeveer 10/15 verschillende brushes in verwerkt. Background stock: klik, render: klik.

Iemand nog goede tips of adviezen waar ik wat aan kan hebben?

Alvast bedankt!

Geplaatst:

Ziet er netjes uit. De kleuren zijn mooi, al had ik iets meer contrast toegepast (vooral de muzieknoten zijn te leuk om zo donker te maken). Een mooi geheel. [8/10]

Geplaatst:

De stock die je hebt gebruikt is meer een texture geworden, aangezien er weinig van te zien is. Maar goed, dat maakt weinig uit. :puh:

De render is niet tot weinig ingeblend, wat misschien wat meer had gekund. Hierdoor lijkt het wat meer dat hij één wordt met de achtergrond waardoor het een mooi geheel wordt. De achtergrond is goed gelukt. Misschien een beetje aan de drukke kant, maar ik houd daar wel van. Lekker veel effecten die het moeilijk maken om te zien wat er precies is gebruikt.

Het grootste minpuntje vind ik het grijze vlak linksboven. De gehele sig is aan de paarse kant, behalve daar. Dat valt mij erg op, en zou je misschien ook wat beter paars maken zodat hij er meer bij past. Met de tekst is niets bijzonders gebeurd. Dat hoeft ook, een lekker rustige tekst op z'n tijd moet kunnen. :)

Geplaatst: (bewerkt)

Dat inblenden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik in twee jaar tijd ben vergeten hoe je dat ook alweer moest doen. Dus als iemand een tut heeft??? _O_

En dat met die tekst idem dito. Ik was gewend aan CS3 en nu met CS5 is het toch anders (of ik ben het vergeten). Maar indd, simpel is ook eens leuk.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Bedankt Kloep,

Poeh, na twee jaar is het best wel ingewikkeld om dat weer boven water te krijgen. Nu was ik sowieso al niet zo getalenteerd, maar het blijft lastig.

Geplaatst:

Na geduwd te worden door Sprunk post ik hier ook maar eens wat ik vind van zijn werkje.

Nja, ik vind het wel een mooi werkje voor iemand die, zoals hij zelf zegt, lange tijd niks aan Photoshop heeft gedaan. Het enige puntje van kritiek wat ik eigenlijk heb is dat je bij de e van Bieber zo'n vreemde lijn ziet die naar boven loopt tot ongeveer de helft van de sig, wat er in mijn ogen niet heel mooi uit ziet. Verder was het misschien iets mooier geweest en was hij ook iets meer een geheel met de sig als je de bolletjes bij z'n schouder ook over Bieber had geplaatst, en misschien ook een beetje aan de andere kant. Al zit ik nu ook een beetje te twijfelen als ik het zeg...

Verder wel een hele mooie sig, ik vind het wel een 7.5 waard [sarcasm]als Bieber er niet in zat had je een hoger punt gekregen[/sarcasm]

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb wat tips van jullie meegenomen en hem helemaal aangepast. Zo komt de gebruikte achtergrond beter naar voren, heb ik te wat te enthousiaste paarse klodder brushes wat beperkt wat zorgt voor een beter contrast. Heb ik hem wat verschoven naar links, en een beetje ingeblend.

Persoonlijk vind ik hem verbeterd. ^_^

JustinBieber2.jpg

V1:

justinbiebertom.jpg

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Ik vind deze sig wel mooier geworden, al is hij wel iets donkerder geworden, wat naar mijn mening niet helemaal bij Justin Bieber past. Ook kan ik niet helemaal zien waar je hem hebt ingeblend. Omdat ik net een 7.5 had gegeven, geef ik nu maar een 7,8.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...