TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 (bewerkt) Nou hier is t dan xd Ik denk dat meeste mij wel kennen als GD fan. Maar ik besloot maar eens om een GD signature te hebben! Ik ben hier niet handig in dus daarom aanvraag Type: Green Day Stijl: Jouw Keuze Grootte: Normale groote (500px x 150px) Voorbeeld: ... Tekst: Know your enemy, Green Day, en mijn naam Rand: Jouw Keuze Kleuren: Donker(groene) kleuren Render (optioneel): Extra (optioneel): Alvast bedankt Bewerkt: 14 december 2010 door TheJesusOfSuburbia
Silverbyte Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Ik heb er vandaag geen tijd meer voor, maar ik ga er morgen mee aan de slag.
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 14 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Yeaah!! Ben vergeten alvast bedankt bovenaan te zetten ;4
matt Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Als je wil dat ik er iets aan verander, moet je het zeggen.
Puma Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 (bewerkt) Tekst rechtsboven is voor geen meter te lezen en past qua stijl niet bij de rest. De render staat niet mooi in het midden van de opening tussen de twee stukken witte tekst en is iets te helder in vergelijking met de rest. De "know your enemy"-tekst is witter dan de "Green Day"-tekst. Voor de rest wel prima, zou er geen border omheen doen. Wel jammer dat je het nieuwe album als uitgangspunt hebt gekozen om Green Day neer te zetten, aangezien dat niet typerend is voor Green Day . Bewerkt: 14 december 2010 door Puma
matt Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) Is inderdaad moeilijk te lezen, maar ik moest ergens heen met die tekst. Ik kon het niet ook zo groot maken als de andere tekst, want dat vind ik niet mooi en er is niet genoeg ruimte. De Green Day tekst is niet bedoeld om op de andere tekst te lijken. Wat wel en niet typerend is voor Green Day, weet ik niet (hoewel ik American Idiot wel een tijd geluisterd heb). Ik ben niet zo van de Green Day. Overigens heb ik dat niet gekozen, maar TheJesusOfSuburbia. Ik zal 'm aanpassen! Versie 2: En nu ga ik snel naar school. Terug van school. Heb er nog wat aan gesleuteld: Versie 3: Bewerkt: 15 december 2010 door matt
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Ik ben ook van de American Idiot maar ik vond Know Your Enemy wel leuk Nu nog kijken wat Silverbyte er van maakt
Silverbyte Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Het was nog best lastig om er wat leuks van te maken, maar dit is het uiteindelijk geworden: [img=http://i.imgur.com/3lqHf.jpg] Mocht je ergens niet helemaal tevreden over zijn, dan kan dat natuurlijk altijd aangepast worden. Laat het me dan gewoon even weten. PS: de sig van matt die je op dit moment draagt, gaat over de limiet van 100kb heen.
matt Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) Erg mooi Silverbyte! Ik zou het wel weten als ik TheJesusOfSuburbia was! Ik wist niet dat er een limiet was Bewerkt: 15 december 2010 door matt
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Wow erg mooi allebei! Maar ik ga denk ik voor die van Silverbyte. Bedankt Matt en Sliverbyte!
Recommended Posts