Kloep Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Had weer eens zin om wat te photoshoppen. Ik was eens tussen mijn stockfoto's gaan kijken, en ben tot het volgende resultaat gekomen: Before: After: Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 december 2010 Rapport Geplaatst: 14 december 2010 Vind 't geen oranje maar da's mijn mening, Naar mijn idee zeer geslaagde photomanip, kan nog geen greintje wit ontdekken op de plekken waar jij het aangepast hebt, zeer goed gedaan. KIU! Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Is dat niet gewoon stiekem geverft? Maar mooi gemaakt! Ik zouj ook wel Photoshop willen hebben... Heb alleen maar Paint en dat SUCKT Reageren
Kloep Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Is dat niet gewoon stiekem geverft? Hoe bedoel je, stiekem geverfd? Reageren
Ultimate-Killer Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Is dat niet gewoon stiekem geverft? Hoe bedoel je, stiekem geverfd? Het ziet er zo echt uit dat het lijkt dat het geverft is! Reageren
Kloep Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Wauw, dat is toch denk ik wel één van de beste complimenten die je kan krijgen. Dank je wel! Maar nee, het is niet geverfd, dit is in Photoshop gedaan. Reageren
Casss Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) Ben sprakeloos, maar dat merk je niet als je geen bericht maakt op het forum, dus dan praat je toch. Dit heb ik niet gezegd: (vind ik wel) OMG MOOI MAN, lijkt net echt geverfd, niks op aan te merken. Dit bericht is gesponsord door Willie Wortels Sprakeloosheids Converteerder ®© Bewerkt: 15 december 2010 door Casss Reageren
Daantja Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 ORANJE IS DE BOM :P:P Reageren
matt Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Ziet er gewledig uit! Daar ben je zeker wel wat uurtjes mee bezig geweest? Reageren
Kloep Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Bedankt voor alle reacties, leuk dat ze zo positief zijn! Inderdaad lang mee bezig geweest, 4-5 uur ongeveer denk ik. Reageren
rienie Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Godmondeju 4/5 uur :O maar het resultaat mag er wezen Reageren
Silverbyte Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Netjes! Dat je er vier tot vijf uur voor hebt uitgetrokken is direct terug te zien, want ik zie geen enkele witte plek of oranje uitschieter. Het oranje is misschien iets té onnatuurlijk, maar de belichting klopt verder prima. Misschien is het leuk om de tuin ook een beetje te pimpen? Bloemetjes, een trekker, een jacuzzi vol vrouwelijk schoon; ik zou zeggen, verzin iets! Reageren
Kloep Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Wie weet ga ik daar nog aan werken. Dank je wel! Reageren
TomHagen Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) Maar je hebt gewoon alles geselecteerd (lijkt me best wel wat werk ja), dat met een Neon Glow een kleur gegeven, en dat met 'Adjust Hue' (Ctrl + U) verbeterd/geperfectioneerd? Tenminste zo zou ik het doen. Het resultaat is leuk en aardig, maar de belichting hoeft in dat geval niet verandert te worden (want die was er al). Gebruik je creatieve brein eens om de rest ook van kleur te veranderen, en leuke toevoegingen te doen. @hieronder: dan ben ik benieuwd. Bewerkt: 15 december 2010 door TomHagen Reageren
Kloep Geplaatst: 15 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Nee, zo heb ik het niet gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.