Jump to content

Oranje is veel mooier dan wit!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik denk dat je hier niet 4 - 5 uur aan bezig hebt moeten zijn, in elk geval als je een beetje veel van Photoshop weet zou op de manier waarop ik dit zou doen alleen het omtrekken van het gebouw moeilijk zijn geweest. Wel vind ik het mooi dat je geen enkel plekje wit kan bekennen, laat wel zien dat je er aandacht aan hebt besteed!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het ook even geprobeerd. Mijn manier: met channels en levels het te verfen deel selecteren, daarover een layer met een kleur, overlay, opacity changen et cetera, dan de ruiten kleur terug geven door te gummen. Hij is niet mooi, maar ik heb er dan ook maar 10 minuten over gedaan. Ik ben nu wel benieuwd hoe jij het hebt gedaan, Kloep.

huisbefore-1.png?t=1292449477

Bewerkt: door matt
Geplaatst:

Hoe ik het heb gedaan lijkt wel een beetje op de manier van TomHagen, die komt er het meeste in de buurt. Het is overigens ook helemaal niet moeilijk om te doen.

Ik heb alles waarvan ik de kleur wilde veranderen op een aparte laag ingekleurd (gewoon, met een ronde harde brush). Vervolgens zet je die laag op Multiply (Vermeningvuldigen). :puh:

Geplaatst:

Bedankt voor alle reacties, leuk dat ze zo positief zijn! :)

Inderdaad lang mee bezig geweest, 4-5 uur ongeveer denk ik.

4-5 uur ... -.-

Wat heb je gedaan die 5 uur? dit lukt nog binnen 30min.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...