Jump to content

[OV] Het Kerstprobleem!


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 208
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    40

  • Cabyon

    15

  • Sorrow

    12

  • NandroDavids

    11

De hint van "Uit "Teer" (2002) Lalaa etc." leg ik even uit nu. Het sloeg op een YouTube filmpje van cabbaretiersduo Droog Brood. In het filmpje gaat het over de smurfen. Dat is wat je uit die hint moet halen: smurfen. Het filmpje is van YouTube gehaald in verband met auteursrechten en, omdat jullie die hint nu dus niet meer zouden kunnen uitvogelen op de juiste manier, zeg ik het maar.

Sorry :cry:

Zelfs al was het filmpje er nog, dan nog zou niemand het gevonden hebben. Er is een reden waarom we geen enkele hint op eigen kracht vinden, het is gewoon te ver gezocht. Nu kan je wel zeggen dat ik een zeurder ben ofzo, maar feit is dat we nog geen enkele hint op eigen kracht gevonden hebben..:N

Link to comment
Delen op andere websites

De hint van "Uit "Teer" (2002) Lalaa etc." leg ik even uit nu. Het sloeg op een YouTube filmpje van cabbaretiersduo Droog Brood. In het filmpje gaat het over de smurfen. Dat is wat je uit die hint moet halen: smurfen. Het filmpje is van YouTube gehaald in verband met auteursrechten en, omdat jullie die hint nu dus niet meer zouden kunnen uitvogelen op de juiste manier, zeg ik het maar.

Sorry :cry:

Zelfs al was het filmpje er nog, dan nog zou niemand het gevonden hebben. Er is een reden waarom we geen enkele hint op eigen kracht vinden, het is gewoon te ver gezocht. Nu kan je wel zeggen dat ik een zeurder ben ofzo, maar feit is dat we nog geen enkele hint op eigen kracht gevonden hebben..:N

Blader eens terug naar pagina 5. Daar leggen diverse mensen al een connectie met de smurfen. Zo moeilijk was deze hint niet. De rest daarentegen...

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs al was het filmpje er nog, dan nog zou niemand het gevonden hebben. Er is een reden waarom we geen enkele hint op eigen kracht vinden, het is gewoon te ver gezocht. Nu kan je wel zeggen dat ik een zeurder ben ofzo, maar feit is dat we nog geen enkele hint op eigen kracht gevonden hebben..:N

Wat een belachelijk geneuzel...wat is er mis mee om ´s wat langer na te denken om zoiets op te lossen? Ik ben juist blij dat 't wachtwoord nog niet gekraakt is, want als we 't met 4 tips al zouden hebben had Puma 't niet moeilijk genoeg gemaakt. Ik ga er vanuit dat de tips van de komende dagen ons zeker wel richting het wachtwoord zullen leiden en dat alles vanzelf in elkaar valt. Als we na 't kerstweekend het nog niet hebben gekraakt, was 't inderdaad te moeilijk óf waren wij te achterlijk.

Bovendien was die link met de smurfen niet de moeilijkste...daar hadden we volgens mij geen eens meer een extra tip voor nodig.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs al was het filmpje er nog, dan nog zou niemand het gevonden hebben. Er is een reden waarom we geen enkele hint op eigen kracht vinden, het is gewoon te ver gezocht. Nu kan je wel zeggen dat ik een zeurder ben ofzo, maar feit is dat we nog geen enkele hint op eigen kracht gevonden hebben..:N

Wie zegt dat we nog geen enkele hint op eigen kracht hebben gevonden? Had je verwacht dat Puma bij een goede uitleg van de hint zou zeggen dat we op het goede spoort zitten? Nee hoor, die lacht zich met de admins een kriek om dit geneuzel en alle gedachtenkronkels. En terecht. Het zou me zelfs niks verbazen als hij zo nu en dan ook misleidingen in zijn posts zet om je op een verdwaalspoor te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelfs al was het filmpje er nog, dan nog zou niemand het gevonden hebben. Er is een reden waarom we geen enkele hint op eigen kracht vinden, het is gewoon te ver gezocht. Nu kan je wel zeggen dat ik een zeurder ben ofzo, maar feit is dat we nog geen enkele hint op eigen kracht gevonden hebben..:N

Van alle hints is er wel een keer iemand geweest die de dingen uit een hint heeft gehaald die je eruit had moeten halen, of meerdere personen zelfs. Dat weet ik wel, dat weten jullie niet :clown:. Nu moet je slechts de dingen nog op de goede manier aan elkaar linken..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en wie weet ben ik de kleinzoon van Sinterklaas.

Achter een hint moet je vrij snel iets concreets kunnen vinden waar je iets mee kan. Hoe breder je een hint gaat bekijken, hoe meer dingen je er ook in ziet. Niet paranoïde worden, jij.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, en wie weet ben ik de kleinzoon van Sinterklaas.

Achter een hint moet je vrij snel iets concreets kunnen vinden waar je iets mee kan. Hoe breder je een hint gaat bekijken, hoe meer dingen je er ook in ziet. Niet paranoïde worden, jij.

Dat word ik niet, dat ben ik al, jij.

EDIT NIEUWE DINT :D

Bewerkt: door Pwned.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...