Sorrow Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 (bewerkt) Die knutsel ik zo open hoor .. Daarom dat je knutselsmurf bent Alleen snap ik iets niet: elke tip staat voor een letter? Bewerkt: 17 december 2010 door Sorrow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 Die knutsel ik zo open hoor .. Daarom dat je knutselsmurf bent Alleen snap ik iets niet: elke tip staat voor een letter? Hoeft niet . Een hint kan overal op slaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 GNAGNAGNA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 Die knutsel ik zo open hoor .. Daarom dat je knutselsmurf bent Alleen snap ik iets niet: elke tip staat voor een letter? Hoeft niet . Een hint kan overal op slaan. Ik hoop niet dat die hints alles kapot slaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 Alleen Bierbuikjes sloten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 17 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 december 2010 Als je hierop googlet, vind je als eerste een link naar een pagina over de film "9". Het woord heeft 9 letters. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 De tip is weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Ik heb een custom smurfensignature . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 De tip is weg. Terug van weggeweest, met een koekje . Had 't topic per ongeluk afgekeurd in plaats van opnieuw op slot gedaan, na het posten van een nieuwe hint . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Wat een hint zeg...het topicnummer bestaat niet, Teletekst gaat ook niet zo ver en wat de film 9 ermee te maken heeft, geen idee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Iets diep in de nacht. + Die film... Misschien iets met geestverschijningen ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickOwnage Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Zoiets dacht ik al.. Mod's Admins en Puma als Smurf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sorrow Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Weten de moderators eigenlijk het wachtwoord? Chantage Ik ben eigenlijk niet veel met de tips , maar ik denk wel dat het met de film te maken heeft. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Nee, alleen de admins en Puma. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Niels707 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Iemand de nieuwe aanwijzing al gezien? tt0472033 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.