$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Ah oke, ik was bijna van plan een nogal verdacht bestand te downloaden dat ook 'tt0472033' heette Wel jammer eigenlijk, nu kunnen we de hele dag (?) niet meer piekeren over die hint Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Ah oke, ik was bijna van plan een nogal verdacht bestand te downloaden dat ook 'tt0472033' heette Wel jammer eigenlijk, nu kunnen we de hele dag (?) niet meer piekeren over die hint Dan verdienen jullie om half zes vast wel een nieuwe hint of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 (bewerkt) Dan pas? EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=_RUNnIMDa3I Bewerkt: 18 december 2010 door $NeoSyp$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 In een voorstelling van cabbaretiersduo "Droog Brood" genaamd "Teer" uit 2002 komt een stuk voor waar het over de smurfen hebben. Daarbij doen ze een dansje, waar bovenstaand "lalala" de songtekst van is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Misschien moet je het wachtwoord heel vals zingen om binnen te komen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rivel Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Is het wachtwoord eigenlijk hoofdlettergevoelig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Hoofdlettergevoelig is het wel in ieder geval, maar de vraag is of hier hoofdletters in zitten.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Kennen de mods en admins het antwoord dan ook niet? Nou ja, ik ben niet echt een goede puzzelaar dus aan mij heeft de kerstman niet veel . Ik probeer het wel te volgen, maar voorlopig heb ik nog geen flauw idee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Kennen de mods en admins het antwoord dan ook niet? De admins kennen het antwoord wel, de moderators daarentegen niet. Die kunnen dus ook gewoon meezoeken. Maar om niet af te dwalen: ik heb vanmiddag een half uurtje zitten speuren en kloten, maar ik kom er tot nu toe nog niet uit. Ik dacht dat ik als trouwe Wie is de Mol?-kijker wel even dat wachtwoord zou kraken, maar het valt vies tegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Wat een rare nieuwe hint :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Teer? 2002? Ik ga even puzzelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bierbuikje Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Teer? 2002? Ik ga even puzzelen. -> Droog brood -> Lalala (smurfenlied) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Het heeft iets met smurfen te maken :O Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 No shit, Sherlock. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.