$NeoSyp$ Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Hmm.. Smurfen --> Vader Abraham + Vreselijke zang --> Sieneke? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 18 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Toen ik 'm zag vond ik 'm ook hilarisch .. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Heb sleutelgat enzo geprobeerd, maar het lukte niet. Mijn hersenen kraken al best lang. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Prachtig werk, puma. Want Grote Smurf zegt altijd dat het een eer is om afgebeeld te worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2010 Ik denk ook niet dat het zo eenvoudig is dat het met drie hints in twee dagen al op te lossen is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Hmmmmmmmmm, ja.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Hmmmmmmmmm, ja.. Blijkbaar was er geen Kitesurfsmurf. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 (bewerkt) Vooruit, de uitleg van de eerste hint krijgen jullie cadeau, omdat jullie zulke leuke spelers zijn . tt0472033 Als je hierop gaat googlen, is de eerste link die je vindt een link naar een film op IMDb, genaamd "9". Het wachtwoord bestaat uit 9 karakters . Dacht dat dat nogal logisch zou zijn ? Denken jullie nu echt zo moeilijk of is dat echt een link die lastig te leggen is ? Ik zat rond de TT van assen te denken xD TT 04 - 07 - 2033, De TT wordt soms gehouden in juli Ook zat ik te denken dat TT een afkorting is, volgens de dikke vandale houdt tt in dat het woordt uit 2 letter grepen bestaat. Bewerkt: 19 december 2010 door Wrieh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 En volgens de Dikke Vandale schrijf je 'woord' en niet 'woordt' Maar ik heb voorlopig alles geprobeerd wat in me opkwam: Wachten op de volgende hint dan maar.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 19 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 december 2010 Vooruit, de uitleg van de eerste hint krijgen jullie cadeau, omdat jullie zulke leuke spelers zijn . tt0472033 Als je hierop gaat googlen, is de eerste link die je vindt een link naar een film op IMDb, genaamd "9". Het wachtwoord bestaat uit 9 karakters . Dacht dat dat nogal logisch zou zijn ? Denken jullie nu echt zo moeilijk of is dat echt een link die lastig te leggen is ? Jij hebt het lef om te zeggen dat wij te moeilijk denken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 20 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 De vierde letter van het woord is een hoofdletter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Tip van nu. Óf het vierde teken is een hoofdletter, óf het teken is een groter cijfer dan de cijfers ervoor. Lijkt mij. Bewerkt: 20 december 2010 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Mensen, mensen, er is een nieuwe hint! Zou de vierde letter soms een hoofdletter zijn, probeer het en gij weet het. Ey Basssss, jij ook hier Bewerkt: 20 december 2010 door guardian1980 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 (bewerkt) Ik dacht aan: 4e van 9 is groter. tt0472033 is 9 tekens. En dan 4 is groter. Dan is tt0472033= tt0872033 want de 4 is nu het grootst. En dan teer(2002). Dan word 2033 2002. tt0872002. Maar dat klopte niet Ik wacht op de volgende tip Bewerkt: 20 december 2010 door TheJesusOfSuburbia Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 20 december 2010 Ik denk dat Basssss gelijk heeft en ´t vierde teken inderdaad een hoofdletter is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.