Cabyon Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Nickname. En dan krijgen we morgen de volgende hint voor de nickname. Leuk bedacht, Pum! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sorrow Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Wow, nice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Damn das wel erg goed doordacht :O Was ik zelf niet opgekomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Het begint zo langzamerhand op de DaVinci Code te lijken. Maar echt, respect voor dat mooie denkwerk. De nickname theorie klinkt logisch. Wat Flitskikker eraan toevoegt over groentjes (=Megalid, waarschijnlijk) wordt echter een stuk lastiger, want er zijn geen Megaleden wiens nickname uit negen letters/tekens bestaat. Ik denk dat GroenLinks dus enkel sloeg op Nick, en niet op de kleur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Mischien zijn het wel meerdere namen nickanames of woorden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Het begint zo langzamerhand op de DaVinci Code te lijken. Maar echt, respect voor dat mooie denkwerk. De nickname theorie klinkt logisch. Wat Flitskikker eraan toevoegt over groentjes (=Megalid, waarschijnlijk) wordt echter een stuk lastiger, want er zijn geen Megaleden wiens nickname uit negen letters/tekens bestaat. Ik denk dat GroenLinks dus enkel sloeg op Nick, en niet op de kleur. Nick staat links. Maar voor de rest.. groen? boom? gras? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 (bewerkt) Wat Flitskikker eraan toevoegt over groentjes (=Megalid, waarschijnlijk) wordt echter een stuk lastiger, want er zijn geen Megaleden wiens nickname uit negen letters/tekens bestaat. Ik denk dat GroenLinks dus enkel sloeg op Nick, en niet op de kleur. Of groentje = newbie. Moeilijk, moeilijk. Bewerkt: 21 december 2010 door TomHagen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 v ergeet de hint niet van teer lalalala droog brood smurfenlied Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheJesusOfSuburbia Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 En dan blijkt allemaal, dat er niks van onze gedachte klopt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sorrow Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Is er een smurf die groen ziet, of die zeer veel van de natuur houd? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Is er een smurf die groen ziet, of die zeer veel van de natuur houd? Natuursmurf: Kleutersmurf die erg met de natuur bezig is. Ik denk dat we te diep aan het graven zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Faenty. Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 OF OF OF: het is iemand die van Puma een smurfenava heeft gekregen maar eerst eens een megalid is geweest en een namechange heeft gehad die toendertijd negen letter had Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sorrow Geplaatst: 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Is er een smurf die groen ziet, of die zeer veel van de natuur houd? Natuursmurf: Kleutersmurf die erg met de natuur bezig is. Ik denk dat we te diep aan het graven zijn. Inderdaad :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Ik denk dat we te diep aan het graven zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Puma Geplaatst: 21 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 december 2010 Achtervolging: de smurfen worden altijd achtervolgd door Gargame. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.