LSDesign Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) Hey allemaal, Was spuugzat van mijn oude sig en was er ook spuugzat van om telkens weer mijn forumnaam te zien. Dus heb ik een Three Days Grace sig gemaakt. Wat vinden jullie er van? Hij is een beetje afgeleid van de albumcover van 'Life Starts Now', wat te zien is aan de paarse gloed. Bewerkt: 15 december 2010 door LSDesign Reageren
matt Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Ik vind de kleuren niet zo mooi, maar het font is top. Reageren
Royboow Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 Haha, ook een TDG fan, Ziet er goed uit, kleurencombinatie klopt met de album cover, leuke effecten. mooi font. het vormt een geheel, 9/10 Reageren
TomHagen Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Paarse gloed zou je misschien wat meer kunnen laten uitfaden en minder sterk naar voren laten komen. Ook misschien niet zo recht laten uitfaden, nu is het zo horizontale gradient, misschien wat minder strak? Verder zou ik de tekst wat sterker naar voren laten komen. Voor de rest, puik werkje. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.