Cabyon Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) matt en Cabyon presenteren vol trots:Met gepaste trots presenteren matt en Cabyon ons avatarpack.InfoHet pack bevat de volgende thema's, elk in een map. Op willekeurige volgorde: Assassin's Creed Brotherhood Call of Duty Black Ops Family Guy Gears of War L.A. Noire Mario & Co New Kids Random Red Dead Redemption South Park Street Fighter Uncharted 3* *= bij Uncharted 3 waren er nog een minima aan screenshots beschikbaar, dit pack zal opnieuw worden uitgebracht indien er meer materiaal is. Verder Het pack is een kleine 2.51 mb en bevat 220 avatars. EDIT: Na een opmerking van Silverbyte; Er zitten geen borders om deze avatar's. Reden daarvoor is dat als je geen border er om heen wilt, dit ook kunt doen. Beschik je niet over Photoshop, maar wil je wel een border om je avatar? Post je avatar in dit topic. Gebruiksvoorwaarden Dit pack is gemaakt door Matt en Cabyon Er zitten geen copyright's op enige afbeeldingen uit dit pack Alle rechten van de afbeeldingen zijn voor de respectievelijke eigenaren Geen mirror's van dit pack zonder dat Matt én ik er nadrukkelijke schriftelijke toestemming voor geven Bij het downloaden ga je akkoord met de bovenstaande gebruiksvoorwaarden. (Oja, lees nog even de LEESMIJ door.) DOWNLOAD DOWNLOAD .ZIP Natuurlijk ook credits naar matt (zeker), wegens zijn inzet voor dit pack. Hulde! (Dit topic wordt nog geüpdatet ivm Uncharted 3 pack. Reden van bewerking laatste update: download .zip toegevoegd aan de hoofdpost. Bewerkt: 3 januari 2013 door Cabyon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PrioX Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 Prachtig!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 Prachtig!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royboow Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) Prachtig!! ..... Nou effe serieus, Ik ga hem direct downloaden Bewerkt: 15 december 2010 door Royboow Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Dank voor jullie reacties, allen. Blij dat jullie 'm leuk vinden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Prachtig!! ..... Nou effe serieus, Ik ga hem direct downloaden Wat hij zegt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pesimist Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Geniaal werk al gedownload Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Hallo Cabyon, Heb je dit avatarpack misschien ook een .zip-formaat? Als ik de preview bekijk ziet het er erg mooi uit! KUTGW! mzzl, GTA_153 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Hey GTA_153! Ik heb 'm even voor je in een ZIP gedaan. Veel plezier er mee! KLIK Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XSimmyX Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 Superman dit verdient wel respect Cheers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 december 2010 @matt heel erg bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.