XSimmyX Geplaatst: 15 december 2010 Rapport Geplaatst: 15 december 2010 (bewerkt) Hallo mensen ik heb een mod waar ik en nog 2 andre mensen de spel veranderen een heel raar maken. Er zullen gekke dingen zijn Zoals UFO'S,Aliens op Area 69 ect, Daarnaast heb ik ook begrepen dat je nog paard kan rijden en het kan afmaken.En Nog andere dingen Onze modding team kan niet helemaal compleet hier naar toe komen. 1 Van ze raakte 2 keer verbannen om zijn idiote gedrag. De andere kan zich helaas niet aan melden maar daarom doe ik het word hier. Modding Team * Thomas (Mod Leider) * XSimmyX * GTA3Betalover Hier zo kun je zien wat we allemaal tot nu hebben gedaan. - Je kan paard rijden - Je kan Alcohol drinken aan de bar - Dronken worden met effecten (als GTA 4) - Gangster volgen je tot in de gebouwen - Je kan roken - Er vliegen UFO'S In het rond (vooral in de Area 69 gebied) - Er zullen Aliens zijn - In de Rusty Brown's Ring Donuts kan je nu binnen komen en donuts kopen en opeten. - Er zijn Serial Killers met Kettingzagen - Andre Treinen - Andromada is vliegbaar hier zo - Een nieuwe Hoere Huis - FBI Truck - Je kan nu als de tram stopt instappen en mee rijden tot dat tie weer stopt. Er zitten ook nog andere mensen in de tram - Drugs Dealers En daarnaast zijn er ook Ouden toepassingen erin gedaan. - Beta Smoke Model- Beta Sweet Model - Beta CJ Broek- Beta Mensen - Beta Politie Op Motors - Beta Pulaski - Beta Skatebord - Beta Parachute - Ingang Tot Sweet's,OG,Ryder hun huizen Hier zijn wat foto's van de mod Ufo's UFO Landing In de Tram Meer foto's komen binnenkort Deze mod heeft Cleo 3 Nodig als je dit wilt instaleren dus. Dus dan is dit voor nu ik hoop op goede reacties Bewerkt: 15 december 2010 door XSimmyX
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 (bewerkt) Die tram hebben jullie niet gemaakt da,s zeker, Die tram staat ook al op anderen sites al lang voordat jullie dit hadden gepost. En die ufo komt me bekend voor. Ik weet niet... Maar die Tram hebben jullie Geript... EDIT: Dat paard had iemand anders toch al geshowt hier op ,t forum? Volgensmij Rippen jullie Bewerkt: 16 december 2010 door Ultimate-Killer
Casss Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 (bewerkt) Die tram hebben jullie niet gemaakt da,s zeker, Die tram staat ook al op anderen sites al lang voordat jullie dit hadden gepost. En die ufo komt me bekend voor. Ik weet niet... Maar die Tram hebben jullie Geript... EDIT: Dat paard had iemand anders toch al geshowt hier op ,t forum? Volgensmij Rippen jullie Die tram die is er volgensmij al, in game. Bewerkt: 16 december 2010 door Casss
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 (bewerkt) Die tram hebben jullie niet gemaakt da,s zeker, Die tram staat ook al op anderen sites al lang voordat jullie dit hadden gepost. En die ufo komt me bekend voor. Ik weet niet... Maar die Tram hebben jullie Geript... EDIT: Dat paard had iemand anders toch al geshowt hier op ,t forum? Volgensmij Rippen jullie Die tram die is er volgensmij al, in game. Ik weet het die Tram is oud.... Ik denk dat we een paar Rippers hebben? Trouwens Cass die tram is Enternable gemaakt Bewerkt: 16 december 2010 door Ultimate-Killer
XSimmyX Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2010 (bewerkt) Ja dat zeiden er meer en sommige dingen lijken wel gestollen maar we hebben het zelf gemaakt hoor Bewerkt: 16 december 2010 door XSimmyX
Ultimate-Killer Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ja dat zeiden er meer en sommige dingen lijken wel gestollen maar we hebben het zelf gemaakt hoor Mag ik dan eens een foto van dat paard zien?
XSimmyX Geplaatst: 16 december 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Ja dat zeiden er meer en sommige dingen lijken wel gestollen maar we hebben het zelf gemaakt hoor Mag ik dan eens een foto van dat paard zien? Tuurlijk
Beagle Geplaatst: 16 december 2010 Rapport Geplaatst: 16 december 2010 Dit zijn (weer.. ) bestaande mods bij elkaar gegooid en gezegd dat dit jullie eigen mod is. paard mod tram mod En ik zie zo ook al dat al die andere 'features' ook andere mods zijn. Op rippen staat 40%.
Recommended Posts