rkzR Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 jaaaaa ik heb het topic van Jivisstudios gelezen en ik heb de aanwijzingen opgevolgd... maar nu heb ik alleen het probleem, dat wanneer ik W,S en A [of D, dat maakt geen verschil] tegelijk intyp, dat mijn computer piepjes gaat geven bij de systeemluidspreker in de kast en dat alleen mijn banden roken. Ik maak dus geen zijwaartse beweging ofzo weet iemand hoe ik deze missie toch kan halen? heb Dell toetsenbord... bij voorbaat dank Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 das een probleem kan je ook niet de toetsen veranderen?? dat je andere letters moet doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 jaaaaa ik heb het topic van Jivisstudios gelezen en ik heb de aanwijzingen opgevolgd...maar nu heb ik alleen het probleem, dat wanneer ik W,S en A [of D, dat maakt geen verschil] tegelijk intyp, dat mijn computer piepjes gaat geven bij de systeemluidspreker in de kast en dat alleen mijn banden roken. Ik maak dus geen zijwaartse beweging ofzo weet iemand hoe ik deze missie toch kan halen? heb Dell toetsenbord... bij voorbaat dank Zet de savegame is op internet dan haal ik hem voor je. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 Doe je ook pijltje links of rechts? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 zoiets heb ik ook al ik teveel toetsen tegelijk druk gebeurt dat m,aar hij lukte bij mij wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TheCoolGamer Geplaatst: 29 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 juni 2005 wat nou als je W+S+pijltje naar links doet? Dat werkte bij mij wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 jah dat lukte bij mij ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
schwarzie2478 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 Op mijn laptop werkt 3 lettertoesten niet tegelijk, telkens als ik één van die testen voor wagen en motor tegenkwam, verplaatste ik de toest naar links naar mijn linker muistoets... stom maar het werkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
666boost666 Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 zou het ook mert de plaktoetsen te maken kunne hebben :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robienske Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Ik gebruik de pijltjestoetsen. pijl omhoog + pijl omlaag + pijl links/rechts = geen biep pijl links + pijl rechts + pijl omhoog = biep Je moet gewoon andere controlls instellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 zou het ook mert de plaktoetsen te maken kunne hebben dat is Rechter shift Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Volgens mij is het zo bij sommige pc's dat als je 3 (of meer) tegelijk indrukt dat er iets begint te piepen, dat heb ik ook. De laatste toets die ik dan gebruikt heb doet het dan niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.